Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

die zijn niet te dik die over het algemeen braaf
en ze kunnen dressuur (kijk maar naar taco ) soms eigenwijs maar dat is ieder paard op zijn eigen manier

toverpaardje schreef:Ik vind zelf fjorden en haflingers erg leuke paardjes, vaak een goede gezondheid, sterke en gezonde benen en hoeven, makkelijk in de omgang, met een niet te dure aankoopprijs, die je maandelijkse kosten behoorlijk laag kunnen houden.
Wat betreft het "eigenwijs gehalte" van fjorden, dat is nogal behoorlijk per paard verschillend.
. Die fjord was té eigenwijs. Ik zou gewoon naar een paard gaan kijken en kijken of het klikt. Misschien niet meteen maar na een tijdje, dat je het paard op de proef neemt voor twee weken ofzo. Succes! CCCCorine schreef:.
Fjord/Haflinger zou ik niet aan beginnen en al zeker geen Tinker (nog lomper). Ze zijn misschien wel koelbloedig (wat overigens voor veel moderne Haflingers al niet meer opgaat), maar als ze niet heel consequent zijn opgevoed en gereden, dan zijn het wandelende rampenbalen.