Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

" en loopt snel naar stal....terwijl Plakkie al doorheeft dat er flink geg*dverd op hem gaat worden.
wyona schreef:je mag wel uitkijken dat ze niet ziek worden door dat geshop van ze
) Jut en Jul op pad hoor... maar had raar kunnen komen, soms wordt er hier nog wel eens gejakkerd en dan heb je de poppen aan het dansen. Pellie schreef:maar ik zie ze beide al lopen, midden in de nacht door het dorp (lees 1 straat) Jut en Jul op pad hoor....
gelukkig liep hij dan terug naar stal (= +/- 10 min. naar stal, langs de weg of door een bosje) maar ja hier staat hij al bij huis dus moet je de wereld idd gaan verkennen... gam doet dat ook heel koelbloedig, dat weet ik nu al en ewald zou het erg spannend vinden volgens mij
viel me mee toen de boer me zei dat ze ze erg makkelijk hadden kunnen vangen en ze erg rustig waren! Zijn we niet gewend van Ewald, hij word nu écht eindelijk beetje volwassen haha!
. Gelukkig stond ze daar niet zo heel erg lang, had ook anders kunnen aflopen. Nu zit er ook een dik touw om de deur heengeknupt en de deur krijgt ze nooit meer open.....
dus heb her en der wat excuses en bedankjes gebracht. Pellie schreef:ze hebben toch wel behoorlijk huis gehouden in het dorp, diverse tuinen bezocht en mensen/kinderen die naar de zondagschool zouden gaan, de schrik op het lijf gejaagd... buuf heeft er amper van kunnen slapen, politie heeft rondgereden, buuf vroeg nog of ze ze gingen verdoven met een geweerdus heb her en der wat excuses en bedankjes gebracht.

)