Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Shalbo schreef:kunt het beste een goede sport BH bij de livera kopen. Ik draag ze zelf van het merk FILA. Deze lijken qua uiterlijk nog redelijk op een gewone BH maar ze hebben een brede omslagband en brede bandjes voor over de schouder. En een stevige beugel uiteraard.
Ik weet dat ze ze ook verkopen die meer lijken op een topje: daar wordt alles echt mee vastgesnoerd. Maar dat kost dan ook wat.

Saskia9 schreef:dat probleem had ik ook!
Ik heb een borstverkleining laten doen en nergens last meer van
). Gewone bh's zijn bij mij al snel uitgelebbert.

)
) en echt ideaal. Heb 75C nu maar in "dikkere tijden" zat ik daar nog wel een cupmaat boven. is natuurlijk nog weinig vergeleken met maar goed.
) en gewoon de proef op de som genomen. Van alle BH's vond ik deze het fijnst!!
Robijntjah schreef:@ saskia9: juist ik ook!
Maar even raar vraagje, doen jou littekens ook wel eens ontzettend pijn? bijv met koud weer ofzo?
Robijntjah schreef:Bij ruitersport zaken hebben ze trouwens toch ook sportbh's in grotere maten? hier in ieder geval wel!
Edit: ja bij mij echt een stekende pijn, maar zijn ook paar dingetjes fout gegaan tijdens de operatie, durfde niet goed terug, maar misschien toch maar even doen :S