Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sonja schreef:Ja joh, het is HAAR paard dus ZIJ maakt de regels. Kun je 1x of 10x kwaad om worden, 't is niet anders.
.
Sonja schreef:Ja joh, het is HAAR paard dus ZIJ maakt de regels. Kun je 1x of 10x kwaad om worden, 't is niet anders.
Persoonlijk heb ik liever een ruiter van 100 kilo op m'n pony die netjes rijdt, dan eentje van 50 die op z'n rug zit te hotseflotsen. Maar er zijn mensen die er anders over denken.
Sjonniej schreef:Te zwaar is een lastig begrip.
Als een zwaar iemand perfect in de beweging van een paard meegaat heeft hij daar minder last van dan een meisje van 50 kg die maar tegen zijn bewegingen in zit te hupsen.
superwoman schreef:Sonja schreef:Ja joh, het is HAAR paard dus ZIJ maakt de regels. Kun je 1x of 10x kwaad om worden, 't is niet anders.
Persoonlijk heb ik liever een ruiter van 100 kilo op m'n pony die netjes rijdt, dan eentje van 50 die op z'n rug zit te hotseflotsen. Maar er zijn mensen die er anders over denken.
Idd het is mijn paard!
Mijn regels!
Kwpner van 1.62
Citaat:Ik denk dat het erg om het gevoel gaat van een eigenaar
superwoman schreef:Ik heb een maxium in mijn hoofd van 70 kg
Daarbij woog ze in haar mail 75-80.
Voor mijn paard moet het ook leuk blijven
Ik loop ook liever niet met en zware rugzak.....
Curly85 schreef:ik kan het me goed voorstellen, maar als ik het goed begrijp is het jouw paard? Beetje matig om het via bokt uit te vechten eigelijk.
Wat ik nog vergeten was, was het type paard. Een rank beestje van 1.62 is echt niet blij met 80 kilo terwijl een degelijk stevig paard van dezelfde grote het aan ZOU KUNNEN
voortaan even nadenken in plaats van een opwelling. Tja een afwijzing is altijd rot maar ik denk niet dat het een principe van 'doorzakken' is maar meer het idee wat zij bij haar paard heeft.