Hoe vies is jóuw paard?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vies is jóuw paard?

Om door een ringetje te halen!
Geen stemmen
Halfschoon, ff boenen en het is weer in orde
Geen stemmen
Vies, vertoont al wat schutkleur met zijn omgeving
1 (100%)
Euhm...paard? Je bedoelt het moeras wat beweegt?
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1

Anoniem

Hoe vies is jóuw paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:54

Gezien het pis-weer...

Barst maar los!

Merr

Re: Hoe vies is jóuw paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:00

schoon

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:06

mijn pony rolt graag in bagger en in haar box is ze de laatste dagen super smeric puur omdat ze de bovendeuren dichtdoen 's nachts dan gaat ze zich vervelen en dan gooit ze de box ondersteboven

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:08

mijn merrie gaat zelf in de stront liggen, zit ze helemaal onder
en tot overmaat van ramp vind ze het ook nog eens geweldig om vast
in de modder te gaan liggen Lekker vies dus.... Maarja doordat ze
altijd zo haar best doet vergeef ik t haar wel

AapjeAstrid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:09

Moddermonsters zijn het als ze uit de bak komen
Echt schoon kan je ze niet meer krijgen, en als je ze eindelijk schoon hebt maken ze zich binnen 5 minuten weer vies

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:10

wat zal ik zeggen, onze paarden staan overdag in het (natte, vieze) land (zonder deken) en we hebben 2 schimmels......... moet ik meer zeggen?

REYNIR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:10

Haha, modder vind mijn paard niet leuk........ dus daarin rollen doet ie (meestal) niet. Wel ligt hij graag in zijn eigen poep, vooral met zijn hoofd....

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:12

Paard, heb ik een paard?.. oh, ik vroeg me al af wat dat moddermonster was dat in de stal stond

Poulain

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:14

Mijn paard is wel redelijk netjes. Echt rollen in de modder doet hij niet, maar speelt wel graag in de modder met zijn vriendjes wat zwarte knietjes tot gevolg heeft.

Lekker dan, Reynir, je paard met poep aan zijn hoofd!! Haha. Lekker poetsen dus!!

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:15

Afbeelding

en daar lijkt ze nog schoon

Anoniem

Vies >;) .Haar hobby is met haar schone deken rollen in de modder.S'nachts op stal gaat ze in haar mest plekken liggen.En je kan het haast al raden het is een schimmel.De staart hoort wit te zijn die is zwart evenalshaar manen nek en hoofd.En als ik haar goed poetst blijft alles toch wazig grijs.Alleen haar rug op de plek onder het deken is wit.Ze zouden dekens met benen ,hals en hoofd moeten hebbben

Tatjanaa

Re:

Schoon, staat binnen met deken in schone stal (als ik der uit de wei pluk is ze ok schoon). Heb geen viespeuk

_Unexpected_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:17

Ik dacht dat ik een vos had.. Maar toen het slechte weer eraan kwam, en keek in de stal.. Zag ik toch echt een grijze, bemodderde pony staan

cp112

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:17

mijn paard staat dag en nacht buiten in de blubber hier in Frankrijk. in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken is het echt niet altijd mooi weer. het regent al de hele week en de grond is hier voornamelijk klei dus dat glijdt lekker. heeft mijn paard ook al ondervonden. dan is hij aan het rennen en gaat ie weer eens onderuit en dan ook weer midden in de blubber. dus hij ziet er egt niet uit. ik heb het iedere dag poetsen maar opgegeven helpt tog niks. dus doe ik het nu alleen nog maar als ik ga rijden (niet vaak dus).

Maxielover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:20

Mijn haf heeft meestal wel een stront/piesplek op zijn kont of in zijn manen als ik hem uit zijn stal haal (in 1 nacht en en 1 dag), uit de manen krijg je het wel makkelijk maar die kont krijg je echt moeilijk schoon omdat het meestal nat is. Zijn deken is ook al behoorlijk vies, de stal houdt hij wel netjes. Hij poept meestal netjes achterin alleen schopt hij vaak alles door elkaar zodat het nog overal belandt... Dan ligt er in het midden geen stro meer en aan de kanten hele stapels... zijn voerbak houdt hij keurig schoon, hij knoeit niet met eten en likt zijn bak altijd helemaal uit !! Er zit alleen soms wat stro in. Over het algemeen vind ik dat ik best een schoon paard heb !!

AppelBoom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:20

Schoon

onley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:23

volgens mij mag ik blij zijn met mijn redelijke schone schimmel die enkel in zijn eigen stront gaat liggen als hij echt een zooitje gemaakt heeft in zijn stal.
Maar afgelopen zomer heb ik niks te klagen gehad want hij was altijd schoon als die van de wei afkwam

P_Tries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:27

nou let op.. al je in een modder bak gaat staan..(of er in gezet word door je baas) en je hebt je deken nog om.. dan is het natuurlijk leuk om even te gaan liggen..
En dan haalt de baas de deken er heel snel af..
En dan word ze nog eens boos omdat je vervolgens midden in plas gaat liggen..
dat vind floris een erg leuk dingetj om te doen.. en dan vervolgens heel erg lief gaan kijken.. van.. mag ik naar binnen.. tis kouddd..

nou stel je maar eens voor dat ik dat niet zo fijn vind..
het is net een varkentje als hij uit de bak komt.

wyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:28

mijn jonge pony is egt schoon. die heeft een hekel aan vieze voeten dus zal ook nooit door een plas oid lopen vorige winter stonden ze in een blubberbak en als ik dan kwam voeren stond ze met 4 benen in het bad. hier doen we altijd het hooi in. was egt geen gezicht maar wel komisch. niemand geloofde het totdat ik een keer met me mobiel een foto had gemaakt. heb helaas geen kabeltje dus kan hem niet op de pc zetten.

me ouwe gaat het liefst liggen rollen in de blubber (haf) de manen zijn nu niet meer schoon te krijgen zo erg. staart trouwens ook. liefst heel d'r gezicht onder de blubber. haar motto hoe viezer hoe beter!
ze hebben nu toch egt een zandbak waar ze in kunnen rollen hoor! maar op de wei in de blubber schijnt toch lekkerder te zijn!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:29

Nou die van mij ligt gerust languit in de poep en de modder, dus hij is echt ranzig nu. Wil m zaterdag scheren, maar moet m denk ik eerst wel wassen...

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:30

Ik heb een hele schone bruine die enkel op op los zand of tegels wil rollen(en dus zo af te poesten is ).
Roos ligt overal waar het nat is en ziet er dus niet meer uit , is ook nooit schoon te krijgen omdat ze altijd nat is.

En Angel, een schimmel die 24/7 buiten loopt. Jullie mogen raden hoe die er uit ziet .

ikkiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:31

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:34

elisabeth schreef:
wat zal ik zeggen, onze paarden staan overdag in het (natte, vieze) land (zonder deken) en we hebben 2 schimmels......... moet ik meer zeggen?

Haha heel herkenbaar! Ik heb ook zo'n schimmel die het rollen in de modder heel erg lekker vind!

Sanneh14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:36

Ontzettend smerig! althans... haar dek.. ze is echt een ongelovelijke smeerkees... en dat vies zijn heeft bij de mijne niks met weer te maken zelfs als de grond droog is, presteerd ze het zichzelf "een beetje" vuil te maken.....*zucht*

shirleytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:37

witte paarden willen liever zwart zijn.....