Het zit dus zo; op stal hebben ze ongeveer 15 honden lopen (allemaal windhonden en duitse herders enzo, niet t leukste ras
).Ik ben nooit bang geweest voor honden maar bij deze als ze los lopen (dat is altijd als de staleigenaresse er is en dat is vaak als ik net aan kom fietsen
) dan komen ze blaffend op me af, en dat is niet echt een pretje natuurlijk maar niet echt een ramp want ze doen voor de rest niets. Ik kom nu al bijna een jaar daar op stal en ze zijn nu wel aan me gewend(ik kom er maar 2 x per week(. Zaterdag kwam ik op stal en nu hebben ze er ook een jonge duitse herder loslopen! Die kwam al gelijk blaffend achter me fietsje aan. Oke hij moet even aan me wennen want hij had me nog nooit gezien. Vandaag was ik eerder op stal en ze liepen niet los. Toen ik net weg wou gaan kwam de eigenaresse, nja die herder komt even leuk springend naar me toe toen ik me kruiwagen aan het legen was en liep weer weg. Nu fiets ik WEG van stal en hij kom blaffend naast me rennen
de eigenaresse haalt em niet eens trug (ja na 100 meter ofzo) en ik ben me dood geschrokken! T is gewoon niet leuk meer zo voor mij om naar stal te gaan
maar ik ga dus echt mn verzorgpaard niet opgeven voor die r*tbeesten! Wat moet ik doen? Is het redelijk om te vragen of ze ze bij ze wil houden als ik aankom/wegga?! (btw k praat eigelijk nooit met haar alleen af en toe "hoi") En wat vinden jullie hier nou van, ik bedoel je ziet toch dt ie blaft enzo dan roep je em tog even trug
Ik vind t zo echt niet leuk meer om naar stal te gaan..
(sorry voor t lange verhaal, maar ik zit er echt mee)
) maar dat ze tegen mij zeker niet vies zouden doen(ben helemaal niet groot en nog maar 14). maar als er ineens zo'n grote zwitser voor je staat te grommen en bijna wil aanvallen en zijn vriendje komt eraan en begint ook te grommen ben ik toch helemaal niet op mijn gemak! ik heb zelf een hond en ben normaal niet bang van honden maar als je zoiets ziet ben je automatisch wel bang denk ik. ik zou er in ieder geval toch iets van zeggen, heb ik ook gedaan, niet dat ze er iets aan gedaan hebben, maar ze hebben me wel tips gegeven.