Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sugarmiss schreef:Beide mag je niet met normaal BE-rijbewijs rijden. Gezien de kosten van aanscha en onderhoud van een dure trekauto + dikke trailer in vergelijking met een kleine vrachtauto (C/D) en een simpeler rij-auto zou ik voor de laatste opteren.

jeanette schreef:Rijden de Future Guys ook niet met een gooseneck?
Sugarmiss schreef:@Ikke: natuurlijk is het goosEneck
Sorry, kon het niet laten
Francis schreef:113 per maand zul je waarschijnlijk bedoelen? Mijn Mitsubishi Pick Up ging van 63 per kwartaal naar 363 per kwartaal... en dan hebben we het dus niet eens over de allerzwaarste pick-up... En wil je met een gooseneck rijden dan heb je dus wel zo'n zware nodig, moet er een schotel in de bak gemaakt worden (als die er nog niet in zit) en moet je er (dacht ik ) ook een met dubbel lucht achter hebben. Je hebt dus niet zomaar een pick-up nodig... (is dus denk ik ook de rede dat er relatief weinig van deze combies rond rijden... iedereen vind het schitterend, maar 't is maar voor weinigen weg gelegd... vrachtwagen is simpelweg goedkoper)
Francis schreef:offuh... is die van jou voor een redelijk prijsje te koop ElCid?
. Doe eens navraag in Vorstenbosch. Enne.. rotondes met een gooseneck is niet zo'n drama als het lijkt hoor als je t maar met beleid doet