Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Alhoewel, de persoon betaald zelf voor de les, als die dan de helft van de tijd een discussie wil voeren, lijkt me meer zijn/haar probleem dat het jouwe

Surrender schreef:Vind dat je gelijk hebt, je geeft les om de persoon iets te leren, als die daar vragen over heeft, Oké. Maar hele discussies lijkt me ook niet handig. Alhoewel, de persoon betaald zelf voor de les, als die dan de helft van de tijd een discussie wil voeren, lijkt me meer zijn/haar probleem dat het jouwe
maar daar ging het niet om, het gaat erom dat ik wel eens in discussie ga met de instructrice omdat ik dat logisch vindt. De instructrice is ook maar een mens en kan ook af en toe dingen verkeerd zien.
Later ben ik wel aardiger gaan doen en nu hoef ik nooit meer op dat paard
Navidad schreef:hmzz ja vragen zeker wel, maar als er bijvoorbeeld iemand naar je toe komt en zegt dat ze het beter weet en een hele andere mening daarover heeft? wat zou jij dan doen?
. Bedenk je dat dan eerder dat je daar niet op wilt rijden...
. Hoort i.i.g. wel zo te zijn.). Maar ze hebben het wel op een normale manier tegen me te zeggen. Ik wens niet dat er tegen mij geschreeuwd word o.i.d. Je kan op een normale manier tegen mij praten, doe ik ook tegen haar. Op zo'n punt, als er wel tegen mij geschreeuwd zou worden bijv., dan zou ik daar wel over in discussie gaan
.