ik snap iedereen die problemen heeft met een verzorgster (of die ze neit kunnen vinden) nu heel goed,
een kennis van mij, een meisje van 12, dat woont bij mij hier in de straat (haar ouders zijn vrienden van mijn ouders), zou dus eenmaal in de 2 weken komen rijden op expensive,
het begon zo;ze ging een keer mee naar expensive en ze ging er even op stappen (2e keer dat ze op een pony zat) en zei ze dat ze ook wel zou willen paardrijden, dus ik bood haar les op expensive aan,
oke dat vond ze leuk! de eerste paar keren gingen goed maar laterna, kreeg ik steeds vaker bericht van 'ik kan niet' per sms.
nou,dan een andere dag afgesproken,dat zou miscchien wel beter gaan.
ten eerste denk ik dat ze bang is, terwijl ze toch zelf wou,want; als ik zeg dat we een keer de galop gaan doen (ze rijdt nu een aantal maanden,ongeveer 5) gaat ze roepen nee nee en ik vermoord je als je dat doet, en nee dat wil ik niet want ik heb pijn aan mijn rug of pijn aan haar benen
het is altijd wat..
nou en toen ze een keer eindelijk had gegalopeerd, na veel doordrammen van mij.. toen wou ze niet meer want het was te modderig, en ja in de binnenbak krijgt ze weer last van haar rug..schiet niet op.
en ik krijg bijna elke keer nu weer een sms 'ik kan niet want mijn moeder wil naar de stad' of 'ik kan niet ik ga naar een feestje' 'ik kan niet want ik ga zwemmen'
dan denk ik ook van hallo waar zijn we nou meebezig? dat zou je toch ook niet doen als je van een 'vreemde' les zou krijgen
bij mij kan ze dit dus maken,meent ze is gewoon bang denk ik en daarom wil ik er ook meestoppen maar zij zegt niet dat ze bang is,maar verzint smoesjes. wat moet ik doen en hoe krijg ik uit haar mond dat ze bang is? (dus dat ze het eerlijk verteld)
en het is niet zo dat het te duur is want het is gratis, ik zou er harstikke blij mee zijn.paarden vind ze leuk,maar het rijden..hoo maar.
en het is niet zo dat expensive zo'n wilde is, als ze op expensive bang is, is ze op ieder paard bang..
Heel slechte zaak. Doordat mensen als jij lesgeven, wordt de lol van de paardensport verpest voor anderen. Vind ik echt jammer.

)