Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Citaat:Als hij wil sjoemelen met de belasting, tijdens de controle - als hij dus zegt dat het zijn paarden zijn, heeft hij die paspoorten nodig denk ik .

felicity schreef:Ja inderdaad ik stond er ook heel erg raar van te kijken.
Maar zij zei dat ze het gehoord had van de dierenarts toen die kwam
om te enten. En zij dus niet alle paspoorten had.
Als zij zo graag het paspoort wil maak ik wel een kopie ofzo.Citaat:Als hij wil sjoemelen met de belasting, tijdens de controle - als hij dus zegt dat het zijn paarden zijn, heeft hij die paspoorten nodig denk ik .
Mijn paarden staan gewoon op mijn naam. Kan dat dan nog?

daantjuhhh schreef:Dat lijkt me nogal onmogelijk.
Want je bent alleen tot chippen verplicht op het moment dat je de openbare weg op gaat!
Zolang jij een paardje op een adres hebt staan en niet de weg op gaat ben je geen chip nodig.
felicity schreef:Ja inderdaad ik stond er ook heel erg raar van te kijken.
Maar zij zei dat ze het gehoord had van de dierenarts toen die kwam om te enten. En zij dus niet alle paspoorten had.
Als zij zo graag het paspoort wil maak ik wel een kopie ofzo.Citaat:Als hij wil sjoemelen met de belasting, tijdens de controle - als hij dus zegt dat het zijn paarden zijn, heeft hij die paspoorten nodig denk ik .
Mijn paarden staan gewoon op mijn naam. Kan dat dan nog?
felicity schreef:Op zich vertrouw ik miijn staleigenaar wel.
Ik kom er alleen ik het weekend. Aangezien het ook een opfok is en mijn hengst daar staat. Is nogal ver weg.
Dus ik baal soms al flink als dat paspoort daar twee weken ligt om dat hij geent moet worden. Ik vind het geen prettig idee.
Als ze kwaad willen is dat wel heel makkelijk als ze het paspoort in handen hebben.
) superwoman schreef:Een paard met papieren is meer waard, maar de papieren bewijzen niet dat het jouw paard is. (zie rechtzaken)