Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sydney2005 schreef:Voor een wedstrijd doe ik t eigenlijk alleen. Ik maak ze eerst helemaal schoon met zadelzeep (echt met veel water en zeep zodat t gaat schuimen) dan afspoelen en afdrogen en ff laten staan om echt op te drogen. Dan ga ik er met kiwi schoenpoets overheen, dat steek je eerst in de fik, zodat t zacht wordt en dan erop smeren. Ff laten drogen, oppoetsen met een handdoek en ze glimmen super. Met die kiwi is het ook zo dat je de volgende x veel minder nodig bent, want je wast het er niet af zoals bij veel andere schoensmeer wel.
Sydney2005 schreef:Voor een wedstrijd doe ik t eigenlijk alleen. Ik maak ze eerst helemaal schoon met zadelzeep (echt met veel water en zeep zodat t gaat schuimen) dan afspoelen en afdrogen en ff laten staan om echt op te drogen. Dan ga ik er met kiwi schoenpoets overheen, dat steek je eerst in de fik, zodat t zacht wordt en dan erop smeren. Ff laten drogen, oppoetsen met een handdoek en ze glimmen super. Met die kiwi is het ook zo dat je de volgende x veel minder nodig bent, want je wast het er niet af zoals bij veel andere schoensmeer wel.
ladylay schreef:Sydney2005 schreef:Voor een wedstrijd doe ik t eigenlijk alleen. Ik maak ze eerst helemaal schoon met zadelzeep (echt met veel water en zeep zodat t gaat schuimen) dan afspoelen en afdrogen en ff laten staan om echt op te drogen. Dan ga ik er met kiwi schoenpoets overheen, dat steek je eerst in de fik, zodat t zacht wordt en dan erop smeren. Ff laten drogen, oppoetsen met een handdoek en ze glimmen super. Met die kiwi is het ook zo dat je de volgende x veel minder nodig bent, want je wast het er niet af zoals bij veel andere schoensmeer wel.
dat is echt slecht voor het leer....schoonmaken met zadelzeep.....zeep en veel water.....
ik heb mijn laarzen bij van huet vandaan....hij is 1 van de weinige die er echt wat van weet....vakmansschap...
eerst afnemen met een vochtige doek...en dan idd met schoensmeer....kiwi is het beste...maar in de fik steken lijkt me ook niet al te goed
Bettine schreef:Ik zie nog steeds de typo in de titel?
Staat dat ie is aangepast...