Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Hedwig18 schreef:bedankt voor de tips! nou een deal is beetje moeilijk. Ik kan namelijk niet werken omdat ik het te druk heb met school en daardoor heb ik geen geld om delen zelf te betalen. Ik betaal al redelijk wat stalkosten om bij te rijden dus helaas....

Dus dat is ook een optie.

maaitjuh schreef:Je mag btw op de paarden van Poel wedstrijd blijven rijden als je FNRS lid blijft.Dus dat is ook een optie.
en haflingers ook niet:P) 
maar die wordt ook veel gebruikt bij de beginners!! Ehmm, wil je per se een pony?? Dan is Salvador misschien ook wel leuk!! Als je ook een paard wil dan misschien Padoek?? Heb ik zelf nog nooit wedstrijd op gedaan, maar hij is gewoon een superpaard
Jaro_Lover schreef:prive les is altijd beter dan manege les ej,,

Dat was mijn probleem dus nu kan ik beiden blijven doen. wel was ik jammergenoeg net met mn 2e rijles op een nieuwe kaart bezig.....grom. Kijken of ik privéles mag en dan als kosten 2 lessen in een keer van je kaart af. 

Hedwig18 schreef:Nou f7 is best nog wel te doen hoor volgens mij. Zeker voor een eigen pony/paard ! Duim je voor me dat ik op White Shadow mag?
. En maaik doet het rustig aan met m