Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Talietjuh schreef:99% van de fouten ligt aan de ruiter
een andere pony kopen betekend niet altijd dat je problemen vorbij zijn
neem eens goed les: het liefst priveles
want daar hoor ik je niet over![]()
succes met je paardje
Babsie_Jana schreef:Ok ik doe hem ook nog niet weg maar wilden gewoon weten wat jullie beter zouden vinden.Ik heb privéles van een goede instructrise en k blijf gewoon proberen.
gr
. Babsie_Jana schreef:Ik heb dinsdag weer les dus dat wordt vragenvuur hihi.Thnq voor de reacties.
En het is heel menselijk dat je afentoe niet meer weet wat je moet doen! Ik heb hem nu ook een jaar..en zit er wel is huilend op dan weet ik niet meer wat ik moet doen!
En dan heb je nog meer spijt! Ik weet hoe moeilijk het is..maar we zijn niet allemaal Anky van Grunsven..
Dus geen paniek probeer eerst nog mmaar of zet er een tijdje iemand anders op die de pony niet kent en die veel kracht heeft en ga der zelf dan een tijdje niet op ! kan je zien waar het aan ligt..
nou sucses ermee!! doeii doeii liefs Charlotte en de rennende Binky!
).
Lief is altijd goed.. maar soms is het beter om echt ff streng te wezen 
Kris25 schreef:laat anders je instructrice een keertje op hem rijden en kijk eens hoe dat gaat. Alle paardjes hebben wel eens een mindere periode. Heb in je profiel gespiekt en je hebt een leuk paardje en jullie zijn een leuke combinatie. Ga anders eens een tijdje alleen maar leuke dingen doen, aan de hand in het bos wandelen, vrijspringen in de bak e een beetje grondwerken. Alles verstrekt jullie band nog meer en dat is allleen maar goed. Succes
dus bij haar kan ie alles