Ik zit hier ook op bokt, maar heb voor de zekerheid een nieuw acc aangemaakt en wil even anoniem blijven, om geen gezeik te krijgen snap je

Ik had namenlijk een vraagje. Ik zit nu in het eerste jaar paardenhouderij, ik rij zelf al redelijk wat jaren, heb een eigen pony, heb alleen geen wedstrijd niveau.
Ik zou mezelf schatten op B/L niveau.
Nu loop ik sinds kort voor dit schooljaar stage (eenmaal per week)
Ik kan t adres niet zeggen, alleen dat het een dressuurstal is.
Punt is dus, wat ik wou vragen, of de dingen die ik op stage moet doen normaal zijn, of dat er misbruik word gemaakt.
Half 9 moet ik daar zijn, dan is het stallen uitmesten (ong 30) t/m 12uur/half 1, vegen. Dan is het eetpauze, half uur, 's middags het tuig poetsen t/m een uur of 4,vegen, (tussendoor soms nog eens helpen met een paard binnen of buiten zetten, of nog meer vegen.) en om 4uur mag ik meestal 1 wat ouder paard rijden wat vroeger een wedstrijdpaard was.. Ik krijg dan geen les.
Punt is dat ik juist daar stage wou lopen om dingen te leren zoals zeker vorderingen qua rijden, goed leren invlechten, scheren, wassen, knippen, wedstrijdklaar maken, longeren, en wat nou echt een goed dressuurpaard maakt.
Dat heb ik ze aan het begin van de stage verteld, en dat werd mij toen ook gezegd dat ik dat daar zeker kon leren (door mn stagebegeleider zelf), en als dat goed ging, dat ik zelfs jonge paarden kon rijden en misschien op laag niveau kon rijden op een wedstrijdje.
Dit alles niks van waar dus, ik doe enkel uitmesten, vegen en tuig poetsen.
Is dit normaal zo bij alles stages en moet ik het maar slikken, of is dit misbruik maken van stagaires? (Zoals vaker voorkomt)

als ze het gezegt hebben dan mag je dat ook doen! Misschien kun je het eens vragen of je nog wat andere dingen mag doen dan tuig poetsen, vegen enz.?