Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ma_rie_tje schreef:beetje te veel voor in 1 keer.
Had jij specifiel gezegd dat je dat zelf wou doen (zadelmak maken)? zoja, dan is het erg fout van haar om te doen
zo nee, dan is het vriendelijk bedoeld....
Maar niet erg netjes, en veel te veel voor een 2,5 jarige om in 1 keer te doen naar mijn mening
Robijntjah schreef:Ehm als er zo mee omgesprongen wordt: omdraaien, weglopen, en niet meer terug omkijken!
Sorry hoor, maar dit is gewoon paard-onvriendelijk!

vlasta schreef:en al helemaal niet als je hebt aangegeven een groen paard te willen kopen en dat nu dus niet meer is.
carola schreef:Tja, tuurlijk is dit absoluut niet goed. Ik ben zelf groot tegenstander van voor het 3e levensjaar inrijden.
Maaaaar..... als dit echt een paard is waarbij jij een klik hebt, het is een knap peerd, en tegen een heel goede prijs, dan zou ik dit paard niet laten staan door dit ene foute uurtje.
Dit ene uurtje is niet te vergelijken met een paard waarbij dit al 10 x of 50 x zo is gedaan op deze leeftijd.
En als die eigenaresse er zo glunder-achtig over is, is er ook vast niet iets helemaal fout gegaan. Zeker niet als je aangeeft dat het zelf een goede amazone is.