Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar ik wil graag even iets voorleggen ..........
Ik ben in het bezit van Taliesin (zie ook profiel), een lieve merrie van in april 6 jaar.
In augustus is ons zoontje Casper geboren en sinds die tijd ondervind ik toch wel veel moeite om mijn "nieuwe" leven met Taliesin te combineren. Ik heb inmiddels wel een fijne bijrijdster die gemiddeld 3 keer in de week voor haar zorgt. Maar dan nog blijven er 4 dagen over en valt het me niet mee op de geschikte momenten er tijd voor te maken. En dan werk ik nog niet eens ................
Gezien het feit dat we graag op niet al te lange termijn nog een kindje willen en de mogelijkheden om dan met enige regelmatig nog op Taliesin te rijden de eerste paar jaar alleen maar beperkter zullen zijn, denk ik erover na wat de mogeljkheden zijn.
Eigenlijk wil ik haar niet kwijt en hoop ik over een jaar of 5 toch wel weer meer tijd te hebben. Taliesin zou dan een jaar of 10/11 zijn en misschien ook wat rustiger ........... Ik ben vanmiddag weer een rondje met haar geweest en ze was behoorlijk druk. Ik had me er enorm op verheugd, maar het was verre van een ontspannen rondje. Ik geniet er dan uiteraard veel minder van dan ik zou willen.
Wat ik me nu afvraag is of er uberhaupt mensen zouden zijn die voor een paar jaar de lusten en lasten van Taliesin over zouden willen nemen zonder eigenaar te worden. Misschien dat ze dan eens even lekker doorgereden kan worden zodat ik er over een jaar of wat zelf weer met (hopelijk) meer plezier op kan rijden.
Ik zou haar dan het liefst niet al te ver uit de buurt willen hebben staan, zodat ik relatief makkelijk nog eens kan komen kijken, maar dat is geen vereiste.
Misschien is het een illusie hoor, dan hoor ik het ook graag, maar ik wilde het iig eens "in de groep" gooien
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groeten,
Judith

) toch wel een belangrijke reden dat ze geen paard of maar 1 paard (of noem aantallen naar keuze) hebben.