Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

BleikjA schreef:Je zou het misschien van een boer kunnen over kopen? of is het maïs voor een koe ook weer anderes dan voor een paard?

Alwiene schreef:Gewoon een scheut eroverheen, maakt niet zo gek veel uit hoor.
Toydoll volgens mij bedoelt missnynke hoeveel musli je voert.
OemmiejO schreef:2 eetlepels.

sidneey schreef:pff, het lijkt net altijd of mijn paard veel te weinig brokken krijgt
Het is een haflinger, krijgt op een dag ongeveer 3 plakken hooi, en 1/2 tot 3/4 basis brok (tevens eiwit-arm). Is dit dan voldoende of moet ik het wat opschroeven. ik den k dat ik eigenlijk naar een kilo per/dag wil. Wat zouden jullie doen?

sidneey schreef:pff, het lijkt net altijd of mijn paard veel te weinig brokken krijgt
Het is een haflinger, krijgt op een dag ongeveer 3 plakken hooi, en 1/2 tot 3/4 basis brok (tevens eiwit-arm). Is dit dan voldoende of moet ik het wat opschroeven. ik den k dat ik eigenlijk naar een kilo per/dag wil. Wat zouden jullie doen?