Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MaiNat schreef:En kan je een ijslanderzadel ook op een shetkruising van 110/115 cm gebruiken??

gewoon, een doodsimpel pannenkoek zadeltje. Lacuna schreef:Het perfecte zadel voor welke shet dan ook? het shetlanderplakkiegewoon, een doodsimpel pannenkoek zadeltje.
Op mijn shet schuift ook werkelijk ieder zadel, en omdat hij ook nog eens 24/7 buiten staat, verschilt zn buikomvang geregeld, naar gelang er meer gras staat wordttie dikker. Ik heb enkel met een shetlandplakkie geen problemen met een schuivend zadel.
Groetjes, Lacuna
Ja die heb ik geprobeert maar dat is wel iets te flexibel
Het zadel is ook te klein voor m'n kont en geloof mij zo'n dikke kont heb ik nu ook weer niet

Ik pastte er zelf namelijk ook op en ben zelf te lang voor een shet (1.74) dus dat moet echt lukken! Staartriempiej erbij en rijden maar;)
Echt een schatjes staan er in je profiel. Ik vind het vooral super dat die shet dat friese veulen had opgevoed:P 
Luuz schreef:ps. over welke pony in je profiel gaat het? Of staat die er niet in?
Echt super pony's heb je trouwensEcht een schatjes staan er in je profiel. Ik vind het vooral super dat die shet dat friese veulen had opgevoed:P
dravergekkie schreef:die wintec zadels in kleine maat zijn top
kwil er zelf ook nog 1.
MaiNat heb je ervaring met zpullen van vroegop ik ben niet echt tevrede over de kwaliteit van hun spullen