het leek mij leuk om een topic op te starten over hoe je een paard helemaal mooi krijgt voor de wedstrijd of keuring.
dus als je tips hebt: barst maar los!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En van die staart is een hele goede
Heb je die van Anky gelezen (ik wel
) Verder vind ik zelf met pekdraad vlechten mooier dan gewone knotjes (meestal)
staat wel leuk
Ja, ik vind het ook niet echt lelijk, maar ik vind de staart van de zijnkant bijknippen mooier dan scheren
? wat is dat? Ik vind babydoekjes niet echt helpen
hou meer van anti-klit
iK heb dat ook allemaal gelezen
Maar bij mij helpt dat niet ( ik rij geen wedstrijden) maar gewoon is voor de gein geprobeert
Sfiejj schreef:haha JustarmaniK heb dat ook allemaal gelezen
Maar bij mij helpt dat niet ( ik rij geen wedstrijden) maar gewoon is voor de gein geprobeert
Arieskuh schreef:antiklit over heel z'n lichaam heen spuiten, daar gaat ie van glimmen,
en hij word lekker zacht!!
Deed het paard van mijn opa ook .. Maar je kan dan iets op een spons ofzo spuiten en dan op de vacht doen
Enne dat vaseline helpt bij mij niet
en je kan beter geen anti-klit over je hele paard spuiten, want dan gaat je zadel eerder schuiven.
maar babydoekjes helpen niet goed vind ik, ik zou dan altijd nog anti klit op een spons doen en dan over zijn vacht gaan
en je hoeft helemaal niks extra's glimmends op zijn buik en rug te spuiten met een wedstrijd, want daar komt je zadel. Met een keuring aan de hand kun je hem wel helemaal inspuiten natuurlijk. Sfiejj schreef:Nee, maar horse_girl, ik bedoel overal, maar inderdaad niet bij het zadelmaar babydoekjes helpen niet goed vind ik, ik zou dan altijd nog anti klit op een spons doen en dan over zijn vacht gaan
Owh ik vind die doekjes wel handig, maar das ieder voor zich natuurlijk.
haha.. Dat is gewoon olie in een doekje
Ik doe altijd hals, manen, staart, kont enzo
Niet op de zadelplek
Ik heb die doekjes toen gekocht, maar ik vind ook: je kan alleen de hals doen en dan is het doekje al best droog en een beetje vies
haha
maar ik ben verslaafd aan anti klit
trekt juist viezigheid aan :S