Of zijn het gewoon dezelfde
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

joeylover schreef:Ik heb ook nr. 1. Maar heb van 1 laars de rits al kapot.
Nu wil ik binnenkort ook nieuwe leren laarzen en zit er aan te denken weer mh te kopen, maar twijfel wel een beetje.
Maris89 schreef:joeylover schreef:Ik heb ook nr. 1. Maar heb van 1 laars de rits al kapot.
Nu wil ik binnenkort ook nieuwe leren laarzen en zit er aan te denken weer mh te kopen, maar twijfel wel een beetje.
Kan er geen nieuwe rits in dan? Nou, dan zou ik voor nr 2 gaan. Dan komt er ook minder snel zand in

joeylover schreef:Maar heb de laarzen nu 1 1/2 jaar, maar ze zijn helemaal versleten en lelijk
Bitch schreef:joeylover schreef:Maar heb de laarzen nu 1 1/2 jaar, maar ze zijn helemaal versleten en lelijk
Ik vind ze juist veel mooier worden, als ze gebruikt eruit zien! Maar ik heb dan ook bruine, dus dat toont al heel anders dan zwart.

Met de volgende laarzen wil ik ook zuinig zijn, dus alleen mee rijden en dan veilig in de zadelkist
Skitter schreef:Hmm heb die van mij al een jaar of drie en nergens last van. Alleen de ritsen, maar ik heb al nieuwe stevige ritsen in laten zetten.
Tja en wat de opmerking van miekie betreft, dit soort dingen heb je wel vaker, wat dacht je van mensen die van die dure Petries kopen en ook meteen klachten hebben. Dus beoordeel niet te snel, het is niet zo dat de MH laarzen zijn geld niet waard is want dat is hij zeker!
Soms ligt aan de laars en soms ligt aan de verzorging, omgang, etc. Dat speelt natuurlijk ook allemaal mee.
Ik ben er erg tevreden over, heb ook de bruine, ik vind ze fijn, en mooi en voor mij niks anders. Behalve misschien de nieuwste versie met veter![]()
![]()
![]()
Maris89 schreef:Skitter schreef:Hmm heb die van mij al een jaar of drie en nergens last van. Alleen de ritsen, maar ik heb al nieuwe stevige ritsen in laten zetten.
Tja en wat de opmerking van miekie betreft, dit soort dingen heb je wel vaker, wat dacht je van mensen die van die dure Petries kopen en ook meteen klachten hebben. Dus beoordeel niet te snel, het is niet zo dat de MH laarzen zijn geld niet waard is want dat is hij zeker!
Soms ligt aan de laars en soms ligt aan de verzorging, omgang, etc. Dat speelt natuurlijk ook allemaal mee.
Ik ben er erg tevreden over, heb ook de bruine, ik vind ze fijn, en mooi en voor mij niks anders. Behalve misschien de nieuwste versie met veter![]()
![]()
![]()
Nieuwe versie? Heb je daar een foto van??

In de zool zitten toch ook van die extra stevigheidsgroefjes als je ook zulke beugelblokjes hebt? 

.. Maar ja die vind ik echt super super super mooi, zag ze voor het eerst in de BIT, meteen uitgeknipt en bewaard natuurlijk!!! Levy schreef:En bij piaffe E 249,00