Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Elsemieke schreef:Ik heb ze niet, maar ik raad je aan om de titel te veranderen en het merk van de laarzen er in te zetten.

PriscaZ schreef:Dit topic gaat alleen niet opver de sportive rider, maar over de ice rider
vlasta schreef:ze zijn erg goedkoop maar wat zijn jullie ervaring met dit model

Bitch schreef:vlasta schreef:ze zijn erg goedkoop maar wat zijn jullie ervaring met dit model
129.95 goedkoop???? ( ik zou willen dat het nu in mijn knip zat :D )
Nouja, wie het breed heeft.... Twee stalgenootjes hadden ze, maar ze gingen vrij snel stuk, kan ze je dus niet aanraden..

SuzyE schreef:Want volgens mij is die rits in een winterlaars niet handig.. ze zullen misschien wel erg warm zijn, maar als ik met mijn sportive's door een iets te diep plasje loop, komt het water al naar binnen. Dit lijkt me bij nader inzien met een winterlaars niet echt handig...

SuzyE schreef:ik wilde ze eerst ook (heb de sportive riders ook) maar ze zijn niet in wijde kuitmaat te verkrijgen.
nu heb ik de rimfrosts besteld, maar beter ook.
Want volgens mij is die rits in een winterlaars niet handig.. ze zullen misschien wel erg warm zijn, maar als ik met mijn sportive's door een iets te diep plasje loop, komt het water al naar binnen. Dit lijkt me bij nader inzien met een winterlaars niet echt handig...
de Rimfrost hebben ook gewoon een rits of is er een nieuw model?
.
wel is nu ondertussen het kunststof gescheurd, maarja heb ze ook niet netjes bijgehouden
(hopelijk blijft dat zo) 
LiSSy schreef:de hoogte van de rimfrost komt overeen met 49 van petrie... hele normale hoogte dus
vind jij normaal --> ken hier vooral mensen die 52/ 54 lengte hebben (o.a. ik + vriendin + meerdere vrienden van stal) dus dan zijn de rimfrost idd vrij kort
PriscaZ schreef:Hoe hoog zijn de ice riders dan? ik heb namelijk ook van die lange benen...