). Wie heeft het stuk nog meer gelezen en kan mij even helpen?edit: even de link naar de cover erbij gezet
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
). Wie heeft het stuk nog meer gelezen en kan mij even helpen?
) Ga van de week gelijk even halen!! 

Wie is er zo lief
Doe ik tenminste altijd als ik op de trein moet wachten...
Nummer 6 komt half januari uit, dus dit nummer moet nog een maandje in de boekhandels (supermarkt niet geloof ik) blijven liggen, tenzij hij natuurlijk al uitverkocht is (Bokt is groooot...
).
Liedje schreef:Jaaa... ik ben ook nieuwsgierigWie is er zo lief
xyzutu2 schreef:Of even snel in de winkel lezen.Doe ik tenminste altijd als ik op de trein moet wachten...
Nummer 6 komt half januari uit, dus dit nummer moet nog een maandje in de boekhandels (supermarkt niet geloof ik) blijven liggen, tenzij hij natuurlijk al uitverkocht is (Bokt is groooot...
).
0ojannekeo0 schreef:degene die bij de inhouds pagina op de foto staan (linkse en dan de 3e foto) zijn ook een paar bokkers. ik meen dagami en elke.
ik ga binnen kort toch maar eens dat blad kopen
Liedje schreef:0ojannekeo0 schreef:degene die bij de inhouds pagina op de foto staan (linkse en dan de 3e foto) zijn ook een paar bokkers. ik meen dagami en elke.
ik ga binnen kort toch maar eens dat blad kopen
En scannen ????
) dan doe ik het voor je!
Ben namelijk wel nieuwsgierig
Liedje schreef:Zou ik wel leuk vinden jaBen namelijk wel nieuwsgierig
![]()
0ojannekeo0 schreef:Liedje schreef:Zou ik wel leuk vinden jaBen namelijk wel nieuwsgierig
![]()
ik ook, daarom ga ik hem waarschijnlijk dus kopen, hoeveel kost hij eigenlijk?
Even spieken ?
Liedje schreef:Zie het al Amazone.. nog nooit van gehoord![]()
) en dat is volgens mij ook al weer een maand oud, dus te oud om te heropenen. Maar als ik een nieuwe Amazone heb, zal ik ook eens kijken of ik het in kan scannen en hier neer kan zetten. Tenzij iemand eerder is natuurlijk!