Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
shadowflower schreef:en stel dat je zo een dubbele deur heb .. zouden jullie die helemaal dicht doen ?
) en mijn vorige paarden waren dat ook niet (echt). Toch blijf ik er steeds rekening mee houden dat een paard op een gegeven moment wel bang kan worden, dus gaan de luiken dicht, het licht aan en krijgen ze vlak voor twaalf uur nog hooi. Als je van tevoren al aan je paard merkt dat hij misschien heel erg gestressed kan raken, zou ik wel meer voorzorgsmaatregelen nemen.
. Gelukkig zag ik het toevallig en hebben we snel de stal weer leeg kunnen halen en aan de staleigenaar door kunnen geven dat ie dat paard voor middernacht niet kon voeren. Ook zou hij het paard even extra in de gaten houden. Jammer alleen dat de eigenaresse dit zelf allemaal niet wist.
hrappur schreef:niks ... eten geven... veder staan ze buiten .. niet egt in de buurt van vuurwerk. dus heb marcel
Volgende keer graag iets zinnigs en het liefst in het nederlands.RockyLover schreef:Ik zou persoonlijk niet de bovendeuren sluiten, want dan is je paard echt helemaal opgesloten en dan lijkt me dat ie eerder in paniek raakt.
shadowflower schreef:en stel dat je zo een dubbele deur heb .. zouden jullie die helemaal dicht doen ?