Wie oh wie
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Alina schreef:dat is juist het tegenovergestelde....Ik heb van GPA dezelfde maat als bij mijn andere caps
Wel wordt er idd van gezegt dat de "vulling" aan de binnenkant minder dik wordt na een tijdje en ze dan dus iets ruimer gaan zitten...
terwijl dit dus ook een 56 is....Alina schreef:Ik heb van GPA dezelfde maat als bij mijn andere caps
Wel wordt er idd van gezegt dat de "vulling" aan de binnenkant minder dik wordt na een tijdje en ze dan dus iets ruimer gaan zitten...
luxket schreef:nou en voor dat geld! Waarom heb je hem dan gekocht?Ik zou hem direct ruilen,kom op EUR380,-,daar mag je toch op zijn minst een cap voor verwachten die je lekker past!!ik vind hem niet fijn zitten, hij zit voor en achter op mijn hoofd te strak terwijl hij aan de zijkant niet aansluit...
luxket schreef:ik vind hem niet fijn zitten, hij zit voor en achter op mijn hoofd te strak terwijl hij aan de zijkant niet aansluit...
en voor dat geld 
QueJira schreef:luxket schreef:nou en voor dat geld! Waarom heb je hem dan gekocht?Ik zou hem direct ruilen,kom op EUR380,-,daar mag je toch op zijn minst een cap voor verwachten die je lekker past!!ik vind hem niet fijn zitten, hij zit voor en achter op mijn hoofd te strak terwijl hij aan de zijkant niet aansluit...
) Ik baalde er al zo van dat mijn hoofd zo groot leek, maar dat was gelukkig niet zo...
!gabyfedde schreef:nou 4 maten verschil lijkt me een beetej overdreven.Dat de GPA wat kleiner valt als bij HH pro plus,dat klopt wel,maar hooguit 2 maten.Ik hbe van mijn HH pro plus maat 56 en heb nu een gpa in de maat 56,maar die pas ik dus echt niet,dus heb hem teruggestuurd en 1 maatje groter besteld.(hopen dat ie nu wel goed past....)Mijn HH Pro-Plus heeft maat 53, voor een Pikeur GPA zou ik maat 57 nodig hebben.... Stond ook helemaal niet mooi (door de grootte).
QueJira schreef:gabyfedde schreef:nou 4 maten verschil lijkt me een beetej overdreven.Dat de GPA wat kleiner valt als bij HH pro plus,dat klopt wel,maar hooguit 2 maten.Ik hbe van mijn HH pro plus maat 56 en heb nu een gpa in de maat 56,maar die pas ik dus echt niet,dus heb hem teruggestuurd en 1 maatje groter besteld.(hopen dat ie nu wel goed past....)Mijn HH Pro-Plus heeft maat 53, voor een Pikeur GPA zou ik maat 57 nodig hebben.... Stond ook helemaal niet mooi (door de grootte).