Het zadel is nieuw, van kunststof en moet dus nog ingereden worden.
Wat vinden jullie?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Alina schreef:Hoe het ligt? Niet goed...
De achterkant hoort hoger dan de voorkant te liggen, nu ligt de voorkant even hoog, het zadel is dus te smal en zakt daardoor niet ver genoeg naar beneden bij de schoft... Ook vind ik dat je hem net iets te ver naar voren hebt liggen
De achterkant hoort hoger dan de voorkant te liggen, nu ligt de voorkant even hoog, het zadel is dus te smal en zakt daardoor niet ver genoeg naar beneden bij de schoft... Ook vind ik dat je hem net iets te ver naar voren hebt liggen
Alane schreef:zadelmaker bijhalen.
De rug van je paard is te kostbaar om er een raad- , gis- of gokspel van te maken. Een zadelmaker heeft er meer verstand van en kijk op.

Weet iemand hoe je zelf kunt meten welke boom je moet hebben?
janinetjjj schreef:Jup.
Laat van Triest komen uit Meppel
Super die man..
Jetta schreef:Waar wacht je nog op...bel een zadelmaker en maak een afspraak. Dit zadel ligt zo te zien niet goed, maar is moeilijk te beoordelen van een plaatje.
janinetjjj schreef:Waar heb je het gekocht?