Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

mel_shet schreef:ik dacht gewoon.. zij mensen dan niet tevreden met hun lieverd...

mel_shet schreef:ik dacht gewoon.. zij mensen dan niet tevreden met hun lieverd. maar jah het zullen inderdaad wel handelaren zijn..

Sjoert schreef:mel_shet schreef:ik dacht gewoon.. zij mensen dan niet tevreden met hun lieverd. maar jah het zullen inderdaad wel handelaren zijn..
*valt van zijn stoel.
Niet alleen handelaren
Sta eens stil bij al die hobby-fokkers. Volgens mij zorgen die er ook voor dat er een giga aanbod is wat paard/pony's betreft.
@ Matthanja: ik denk eerder dat er nog veel meer paarden/pony's verkocht worden buiten marktplaats om.

Denk dat het gewoon normaal is. 
MYA schreef:Ik vind het belachelijk dat er zoveel pony's te koop staan. Geldt hetzelfde voor andere dieren.
Je koopt een dier om er voor te zorgen, maar ze worden veels te makkelijk de deur uit gezet. Dan had je er ook niet aan moeten beginnen !
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, wanneer je zelf niet meer de middelen hebt om voor een dier te zorgen.
Een dier is geen speelgoed.
Ik vind, dat wanneer je een dier neemt, je er alles voor over moet hebben !