welke BP heb je, hoe bevalt hij en hoe duur was hij?
graag met foto erbij
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) 
)
) beschermt de BP hier ook tegen of is het alleen tegen inwendig letsel aan bv je organen?
.Ik ben idd wel benieuwd hoe zo iets zit mischien moet ik er zelf ook eens een gaan passen.Ik heb over twee jaar ook een jong paard klaar staan. 
€105,- (volwassenen, maat S)
Alina schreef:Ik heb er ook een, niet echt een mooie, maar daar is hij ook niet voor€105,- (volwassenen, maat S)
Hij bevalt verder wel goed, nog nooit mee gevallen gelukkig, dus daar kan ik je niets over zeggen... Wel lastig met grotere borsten, je wordt nogal geplet...
Maar of het comfortabel is met grote borsten... Ik betwijfel het eigenlijk.
kjoetie schreef:dan heb ik ook nog een vraagje, ik heb nogal grote borsten (een f/g cup) en vraag me dus af hoe het zit met bp's en grotere maten...

Eerst een goed strakke top/bh en dan je protector erover, maar je moet er ook gewoon flink aan wennen hoor
Lielle schreef:Overigens is de bp te lang als die het zadel achter raakt.
nickyu schreef:moet zeggen dat ik de backpro (rugprotector) de enigste is waar ik met mijn borsten geen last van heb
de rest is uberhaubt te stijf je kunt niet makkelijk draaien ed belemmerd me enorm in mijn bewegings vrijheid en heb juist het idee dat ik er eerder eerrder door val
silvana schreef:Het scheen met de achterkant van de protector te maken te hebben dat hij inderdaad daar net niet goed paste?Mijn dochtertje heeft er ook ene ,helaas is het altijd ruzie om ze er in te krijgen,ze zegt dat ze dan te stijf is.Ik ben idd wel benieuwd hoe zo iets zit mischien moet ik er zelf ook eens een gaan passen.Ik heb over twee jaar ook een jong paard klaar staan.