Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Spetterlover schreef:Je hebt een pony en daar ben je niet blij mee?
Van mij had je die pony never nooit gekregen.
Maar goed, je kunt het ze gewoon duidelijk maken, dat je veel van die pony kunt leren en dat dat positief is voor je E pony en je veulen ofzo?
ik denk niet dat het je gaat lukken trouwens
Maar misschien heb je wel meer toekomst met deze pony dan met je andere, daar kan je ook over nadenken. Aggja,, een beteje een luxe-probleem, de meeste kinderen kunnen en mogen geen pony krijgen.
succes sammie_44 schreef:Een beetje verwend klinkt het![]()
Maaruh.. vraag het op een goed moment of zoik denk niet dat het je gaat lukken trouwens
Maar misschien heb je wel meer toekomst met deze pony dan met je andere, daar kan je ook over nadenken. Aggja,, een beteje een luxe-probleem, de meeste kinderen kunnen en mogen geen pony krijgen.
succes

Dark_Bloom schreef:hmm,,..gewoon t hele huis volplakken met van die gele plakbriefjes
met daarop geschreve:
ik leer 100x meer, met *naam pony*!
zoiets?
en ik vind het niet verwend zijn, als je de kansen ervoor krijgt,
dan neem je die met 2 handen duidelijk aan lijkt mij!
ik wil jullie wel horen, als jullie in die positie zitten,,..
en omdat ze geen ruimte hebben(hij staat ook regelmatig bij ons op stal en dan rij ik hem!
Nouja, je hebt dus de ruimte zei je en de mogelijkheden. Hoop dus dat het lukt!! heb je ook een foto? sammie_44 schreef:Oeii.. je kan hem dan cker voor iets van 3200 krijgen of zo?? das wel lekker! Maar nog steeds wel erg veel.. wel een normale prijs natuurlijk voor een Z pony.Nouja, je hebt dus de ruimte zei je en de mogelijkheden. Hoop dus dat het lukt!! heb je ook een foto?

Evenaar schreef:Dan zeg je toch dat Danger Boy voor je vader is en dat jij hem voor je vader wel wil rijden
In de praktijk komt het er vast op neer dat jij er dan veel meer mee doet, maar mischien wil je moeder de pony er wel bij als hij voor je vader bedoeld is?
en hij is ook nog heel erg lief
dat zou een goed leerpaard voor mij zijn ofniet
en dan er over ophouden zodat ze weten dat je het paard wel leuk vind en er later nog een x over beginnen

Denk je dan dat je het redt, 2 pony's elke dag rijden?
*woon vlak bij je in de buurt*