Zalig, zou je zo op het eerste zicht zeggen, niet??Buiten dat de haren soms in je achterste prikken...
Maar goed, wat is het aangenaamst voor het paard zelf? Met een goed passend zadel, of zonder?
Greetz!
Aglaranna
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxx Roos
Gelukkig vindt Kanjer alles goed. We hebben het ook een keer op een ander paard geprobeerd maar toen lagen we er binnen 3 tellen weer vanaf. Dat was echt grappig
. Kanjer vindt echt alles best. Soms is ie in een melige bui als we hem uit het weiland halen. Dan willen we er met ze tweeen op springen. Die vriendin en ik hebben dan alleen een halster met een touwtje eraan. Als we dan bijna bij de stal zijn, gaan die oortjes naar voren en scheurt hij keihard terug. En dan stopt hij ineens. Omdat ik dan zo hard moet lachen verslappen mn spieren helemaal en dan... BAF lig je op de grond en Kanjer staat er bij te kijken met zo'n pret hoofd van: zo dat heb ik goed gedaan. Dit heeft hij echt al 10x gedaan ofzo. Gelukkig is het niet uit gemenigheid maar gewoon echt zo'n lol actie. Echt grappig.
xxx Roos
!!! Haha was echt vaag. Opeens stond ik met mn benen op de grond en lag Kanjer op de grond. Ik ben snel eraf gesprongen. Wat een lomperd is het ook. xxx Roos
door het lagere water in volle galop, dat zal ik niet snel vergeten!!
groetjes