) maar hij moet nu toch echt aan de derde deken van dit seizoen. Nu heb ik laatst gehoord dat er een Rambo deken is die 3 jaar garantie heeft (Saffier heeft hem ook..) Als er dan een scheur of wat dan ook in komt wordt hij opgestuurd naar de fabriek en krijg je een nieuwe
. Vond het wel een interessant verhaal, maar ben toch ook wel benieuwd of het ook geldt als de deken sneuveld als een lekker maaltje voor Saffier of een ander paard. Dus... mijn vraag is of mensen hier er meer van weten, en of er nog andere dekens zo sterk zijn dat er garantie op zit. Ik heb dus al echt sterke dekens binnen een week zien sneuvelen, de laatste heb ik nog een weekje kunnen redden mbv Ducktape (maar dat lust Saffier ook..) Ik weet dat in een andere groep zetten het beste is voor zijn dekens, maar je zult zien dat er overal slopers rondlopen. De deken mag duur zijn, maakt me niet uit, als hij maar minstens een jaar of 3-4 meegaat, dan ben ik sowieso goedkoper uit dan nu
Kom maar op, ik ben benieuwd vooral naar de prijzen (want mijn Jel staat intussen met koude billen
)[edit] ongeveer een 200 grams voering
en alleen de staartflap kregen ze kapot.
(echt opengehaald) terwijl zijn deken nog helemaal heel was (je zag wel dat er gebeten was, maar de stof was echt nog helemaal heel
!).