Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

runningkawa schreef:Ik zou hem pokon geven

Faniek schreef:Hoe ga je nu met je veulen om?
Dus:
Wat voer je dagelijks?
In wat voor omgeving staat die stalling/weiland?
Met wat voor paarden?
maar vlak voordat k wegging is ze gespeend en degene waar ze nu staat zou kijken wat en hoeveel ze nodig had..)

merrieveulen schreef:wat dat betreft heb ik 'geluk' gehad, mijn paardje werd erg mager toen hij net was afgespeend en net bij mij was gekomen. zijn moeder is 1,37 en zijn vader 1,45. omdat hij zo mager was zijn we meer gaan voeren, maar niets hielp. hij kreeg echt enorm veel, bleef dan een tikkie dun maar niet overdreven. hij ging er wel keihard van groeien, en is nu 1,52! WHAHAAH ik ben zelf 1,63 en 20 jaar, dus ik kan er mijn leven mee toe!
Pollewoppy schreef:runningkawa schreef:Ik zou hem pokon geven
Maar niet puur, dat heb ik bij mijn plant gedaan en die heeft het iet gehaald zeg maar...
Dus als je pokon geeft wel verdunnen

nils schreef:merrieveulen schreef:wat dat betreft heb ik 'geluk' gehad, mijn paardje werd erg mager toen hij net was afgespeend en net bij mij was gekomen. zijn moeder is 1,37 en zijn vader 1,45. omdat hij zo mager was zijn we meer gaan voeren, maar niets hielp. hij kreeg echt enorm veel, bleef dan een tikkie dun maar niet overdreven. hij ging er wel keihard van groeien, en is nu 1,52! WHAHAAH ik ben zelf 1,63 en 20 jaar, dus ik kan er mijn leven mee toe!
kijk dat scheelt wel weer, altijd handig
nou k hoop dat die van mij nog wel ff wat harder door groeit want k ben ff wat groter... haha

BlazingBoots schreef:Ik zit juist met het tegenovergestelde...mijn veulen is Huge! als hij in dit tempo doorgaat wordt hij wel 1:60...(terwijl zijn ouder 1:47m en 1:54m) maar ik denk dat hij over een tijdje wel even een groeipauze neemt...
Ze zeggen dat wanneer kinderen koffie drinken dat dat de groei remt....misschien moet ik een Senseo ® Apparaat op stal zetten