Nieuwe Bit? Wat vind jij ervan?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Nieuwe Bit? Wat vind jij ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-05 10:45

Ik vind het niet echt wat als ik heel eerlijk ben....het lijkt erop of ze naar de "Amazone" stijl aan het gaan zijn, simpeler van opzet, meer plaatjes kijken in plaats van een flink inhoudelijk stuk. Ik heb er net eens in zitten bladeren, maar ik zit dus echt niet te wachten op modereportages, handtassen toestanden etcetera! Als dit doorzet, ga ik op zoek naar een ander blad denk ik, want ik denk niet dat ik hier nog 6,75 per exemplaar voor over heb....

Wie heeft m al en wat vind je ervan??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 10:48

Ik heb hem (nog) niet..

charmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 10:57

hihi even offtopic dus... ik d8 een nieuw "bit" als zijnde een bit voor een hoofdstel, heb nl. zelf net een nieuwe en d8 "hmm ff lezen" maar't gaat hier dus duidelijk om het magazine BIT, suc6 verder met het topic, vond dit even grappig zodoende me post

aafje87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 11:27

heb hem ook nog niet, pas vanaf 13 december ligt hij in de winkel dus ik moet nog even gedult hebben!(heb nog steeds geen abbo )

Waratje

Re: Nieuwe Bit? Wat vind jij ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 11:43

Heb om die reden de Bit al jaren geleden de deur uitgedaan.

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 11:44

Hmm, dan zal ik hem vandaag wel in de bus krijgen. Als ik het niets vind ga ik Bit gewoon een mail sturen

Imre

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 11:49

Dat was juist het leuke aan Bit toen het net bestond, het kritische en niet zo standaard artikelen. Helaas was dat al vrij snel voorbij. Ik koop hem al jaren niet meer.

Eleionomae

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 11:51

Wind schreef:
Dat was juist het leuke aan Bit toen het net bestond, het kritische en niet zo standaard artikelen. Helaas was dat al vrij snel voorbij. Ik koop hem al jaren niet meer.

ja idd

Ik heb nu een proefabbonnementje op de hoefslag, en die bevalt mij eigelijk beter

Deau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 11:51

Ik heb hem nog niet. Komt zaterdag meestal. Maar ik zeg mijn abbo ook op. Vind hem niet echt leuk meer..

Luci

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 11:52

Was al bijna vanaf het begin geabonneerd op BIT maar heb hem vorig jaar de deur uit gedaan. Na de zoveelste paginalange trailertest had ik het wel gehad.

Ze hebben wat mij betreft helaas alle inhoud verloren die ze tot een paar jaar terug wel hadden.

Daantje1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 11:53

Ik ben nou wel erg nieuwsgierig geworden. Ik heb hem ook nog niet binnen. Maar als eht niks is ga ik hem opzeggen. Vind dat je er toch een flink bedrag voor moet betalen...

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 11:55

Maar heeft iemand van jullie ooit een mailtje naar Bit gestuurd dat jullie de kwaliteit erg achteruit vonden gegaan? Dan weten ze tenminste waarom mensen opzeggen en kunnen ze evt veranderingen aanbrengen nav daarvan.

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 12:31

Ik heb hem net binnengekregen, ga hem zo even bekijken.
Waarschijnlijk is dit ook gelijk mijn laatste Bit, want ik heb m'n abonnement een tijdje terug opgezegd en volgens mij zou ie dan na januari stoppen.

Ik vind het wel een mooi blad, maar de diepgang is een beetje weg en samen met de herhaling van o.a trailertest had ik het wel gezien.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 12:42

Ik had een jaar geleden een abo genomen. Dacht ik. Maar er kwam maar geen acceptgiro oid. Dus ik bellen..zou geregeld worden.. Weer niks.
Dit 3 keer herhaald. Toen had ik er al genoeg van, maar ik vond het wel een leuk blad dus kocht em nog wel soms los.

Nu heb ik hem al een hele tijd niet meer gelezen, alleen die van vorige maand. Maar het viel me inderdaad tegen. Steeds meer reclame en onzinnige dingen erin. Of in ieder geval geen dingen waarvoor ik het zou willen lezen.

Best jammer.

Waratje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 12:58

Djilan schreef:
Maar heeft iemand van jullie ooit een mailtje naar Bit gestuurd dat jullie de kwaliteit erg achteruit vonden gegaan? Dan weten ze tenminste waarom mensen opzeggen en kunnen ze evt veranderingen aanbrengen nav daarvan.

Yep, ik heb ze gemeld waarom ik opgezegd heb en jullie hebben kunnen zien hoeveel ze daarmee gedaan hebben
Hun commentaar terug was dat mensen geen diepgaande artikelen willen lezen, maar alles lekker oppervlakkig willen, dus doen ze oppervlakkig.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 13:01

Ik heb hem zojuist even doorgenomen. Ik moet zeggen dat ik het wel flink wennen vind, maar als je er zo eens over nadenkt, is hij wel erg handig! Het formaat is erg verbeterd, kan hem nu ook in bed lezen. Verder is het papier ook anders, oogt wel goedkoper eerlijk gezegd. Ik vond de vorige bit wat meer exclusiefs uitstralen. Nu is het een beetje hetzelfde als al het andere.
De artikels ben ik wel tevreden over, minder tekst op 1 bladzij, vind ik wel goed. Advertenties stoor ik me niet aan. Vind het heerlijk om die door te kijken.

Het is dus even wennen. Maar over een tijdje zal het wel over zijn en willen we niet meer terug.

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 13:14

Vind het formaat zeker beter, hij was altijd veel te groot om fatsoenlijk vast te houden. Wel jammer dat ze meer foto's doen dan tekst, zoals ze zelf in de inleiding ook zeggen. Plaatjes kijken doe ik wel op internet, ik wil gewone goede stukken lezen. Maar heb hem even doorgekeken en een paar dingen gelezen, ga me er volgende week wel verder in verdiepen.
Alleen het papier hebben ze ook veranderd...veel minder luxe, nou dan mag er ook wel iets van de prijs af

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 13:19

Och jee ik heb iets gemist denk ik. Ik heb mijn abbo toch al opgezegd. Loopt nog tot Maart. Vond het oude formaat wel iets hebben, hoef je niet na 3 zinnen al naar de volgende pagina

SisLeone

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 13:23

Ik vind het BIT ook niet meer wat het is geweest. Meestal bladder ik hem door. Lees hier en daar wat en dan leg ik hem weg en komt op een gegeven moment het volgende nummer al weer binnen en dan denk ik sh*t ik had die andere nog niet eens goed gelezen. Zat er over te denken om abo op te zeggen. Vergeet dit alleen vaak met als gevolg dat ik er weer een jaar aan vast zit. Ik vind het ook kei veel advertenties hebben.

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 13:28

Ik heb m'n abonnement ook opgezegd. Tijdje terug al, dus ik weet niet of ik dit nummer nog krijg, hij komt ook nog bij m'n ouders. Een van de redenen dat ik 'm heb opgezegd is omdat ie best duur is, maar ik ben het er ook mee eens dat het blad vaak diepgang mist. Ik lees af en toe een Duits paardenblad en dat is zoveel beter, op het hoofdartikel wordt ook zo'n 10 pagina's lang ingegaan (maar ook in dat blad staat een overvloed aan advertenties ).

trisca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 13:37

Waratje schreef:
Djilan schreef:

Yep, ik heb ze gemeld waarom ik opgezegd heb en jullie hebben kunnen zien hoeveel ze daarmee gedaan hebben
Hun commentaar terug was dat mensen geen diepgaande artikelen willen lezen, maar alles lekker oppervlakkig willen, dus doen ze oppervlakkig.

Ik heb hem ook net opgezegd. In de brief heb ik ook gezegd waarom, er mag meer diepgang komen. Helemaal voor dit geld, knullige zinnen wat nergens over gaat, kan je ook goedkoper krijgen... De nieuwe versie is nog erger daarin dan de oude..

Amazone vond ik om deze reden al helemaal niks, ook gemeld, wel eerst een compliment geplaatst voor de mooie plaatjes

Zouden ze met het nieuwe blad dressuur meer diepgang willen creeeren? Dan wordt diepgang wel erg duur tegenwoordig
Ik moet die nog lezen by the way

Nikkitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 13:51

Die van December zal bij mij nu wel in de bus liggen. Ik vond de vorige ook al niet zo heel geweldig. Ik heb hem doorgebladerd, een paar artikelen helemaal gelezen en weer weggelegd. De laatste was echt een tegenvaller.
Maar buiten, Hoefslag ( die ik helemaal niks vind ), Amazone ( ook al niet zo geweldig ) en de Penny ( daar ben ik nu wel overheen ). Wat is er nog meer aan paardenbladen? Niet veel, dus dan blijft Bit toch wel de beste wat mij betreft.

Pannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 13:57

koop hem wel af en toe in de winkel maar moet zeggen dat dat ook bij mij steeds minder word, de vorige die ik gekocht heb heb ik nog niet eens helemaal gelezen omdat k allemaal veel te "plat" vond..

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 14:09

Minder tekst en meer plaatjes, nog meer..vin hem erg tegenvallen. kijk al uit naar de volgende bit, dan krijgen we iemand met verstand van mode op ons dak om te vertellen wat je wel en niet voor broeken moet dragen als je lang of kort bent
Jammer dat hij in de 5-6 keer dat ik hem nu gehad heb zo achteruit holt.. ik wil paardeninfo, ik wil niet weten of ik in een dikke kont heb in mijn paardenbox.

Marja1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 14:25

ik heb m ook nog niet maar staat er dit keer een stuk in over de polocrosse? we hebben nl een tijdje geleden een reportage gehad... ben zo benieuwd naar het artikel!