vrachtwagentje huren?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

vrachtwagentje huren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:18

Komende januari wil ik heel graag met mijn fjord naar een dagje Fjordcup. Maar heb helaas zelf geen trailer of E-rijbewijs en ook geen trailers tot mijn beschikking of een persoon met E-rijbewijs in bezit.

Zijn er ook bedrijven die van die kleine vrachtwagentjes (2 paards bijvoorbeeld) verhuren die je ook mag besturen als je enkel B hebt? Stalgenote heeft hier namelijk wel ervaring mee, dus mochten we een vrachtwagentje vinden, kan ik toch Fjordcuppen

Hoop heel erg op reacties, zou zo balen als ik er niet heen kon

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:28

Dat weet ik eigenlijk niet, ik weet wel dat je evt. ook de paardentaxi kunt huren www.paardentaxi.nl is de site geloof ik.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:32

Ik ga even kijken dank je wel

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:32

hmmm als ik op die link klik staat er deze tekst:
Deze site bestaat niet meer door toedoen van enige zielige figuren

Verraders bedankt !!!!!!

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:34

heb nog niet heel lang geleden de paardentaxi nog zien rijden... lijkt me dus dat ze het nog wel doen.

er zijn wel meedere paardentaxi's hoor, helemaal in het westen. even zoeken met google

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:49

Vjellko schreef:
hmmm als ik op die link klik staat er deze tekst:
Deze site bestaat niet meer door toedoen van enige zielige figuren

Verraders bedankt !!!!!!

Oh nou dat wist ik ook niet . Maar idd, met google zul je vast een eindje kunnen komen. Veel succes!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 14:53

met google krijg je idd verschillende bedrijven, tis wel duur *grom*

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:03

Tsja, dat is het "leuke" van vrachtwagentjes op klein rijbewijs. Onwijs duur, en de eigenaar moet er toch wat aan verdienen dus dat zal je in de prijs merken.

duikpaardje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:08

Beroof een bank of win de lotto en koop dan ons vrachtwagentje....
Ik denk dat het heel moeilijk is er een te vinden om te huren.
Als eigenaar betaal je dan heel erg veel voor de verzekering, bij ons staat het in de polis : "voor hobbymatig paardenvervoer zonder commerciele doeleinden".
Zodra er dan geld betaald wordt rijdt je onverzekerd rond.
Kan je niet gewoon iemand met grote auto en e-rijbewijs charteren, een trailer is wat makkelijker te huur/leen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:11

probeer probeer.... ken weinig mensen met E-rijbewijs helaas

lilian

Re: vrachtwagentje huren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:42

hallo

bij Anemone kun je tweepaardswagens huren.

ze zijn 125 euro per dag als ik me niet vergis

groetjes lilia

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:46

poehe 125 euro

das gewoon niet leuk meer voor de leuk...
maar dank je wel voor de tip!

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:58

kun je geen oproepje plaatsen in het fjordenblad of hier op bokt zodat je met een andere fjord-cupper kunt meerijden?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 16:59

op het fjordenforum al gepprobeerd maar meeste mensen zitten niet in de buurt of hebben ook geen trailer. tot nog toe dan.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:00

Vjellko,
Misschien kun je een briefje ophangen bij de plaatselijke manege/ponyclub/supermarkt, oproepje op Bokt etc? (ik probeer maar even mee hoor, zou zonde zijn als je die dag moet missen)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:05

paardentaxi is ook zie ik op de sites vooral naar kliniek brengen of van naar opfok en das meteen heen en weer. maar dit zou sochtends brengen einde dag halen zijn, dat maakt het ook duurder denk ik.

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:22

Mail Ilkkah eens, zij is dit jaar ook naar de Fjordendag geweest. Misschien gaat ze weer en kan je meerijden?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 17:23

Persoonlijk vind ik 125 euro nog niet eens zo’n gekke prijs voor een hele dag Ik heb zelf eens aan een kennis gevraagd die een veevrachtwagen had, die vroeg een gulden de km, achteraf wreed goedkoop maar hij had al toegezegd, en later zei hij dat ie dat te vlot had gedaan Voor een afstand van 285 km enkele reis (moest ook voor terug betalen), was ik dus zo’n 250 euro kwijt in totaal, en dat was incl. chauffeur.

Andere bedrijven werken vaak met 80 ct de km geloof ik, is een vrij gemiddelde prijs. Kan je het niet op de ponyclub, manege, instructrices in de buurt etc. etc. vragen? Zelf heb ik een vader en broer met E, en ik hoop volgend jaar voor mezelf op te kunnen. Dan zijn er nog diverse kennissen met trailers, die dat ding best willen uitlenen. Betaal ze gemiddeld voor 1 dag dan bijv. eens 20-25 euro, een zakje aardappelen (25 kg) en/of uien (5 kg) ofzo (wij zijn boeren). Wij leveren ook nog wel eens een andere dienst voor hun, en zo is het effen…

Je moet het gewoon durven te vragen, nee heb je, ja kan je krijgen! Of je vraagt of je mag meeliften met iemand uit de buurt die er ook naartoe gaat? Betaal je gewoon een tank benzine en iets lekkers voor de moeite, veel mensen willen dat dan wel hoor

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 10:13

vind het ook geen gekke prijs hoor
maar voor mij net teveel

maar ik blijf proberen, zal Ikkah eens pbtje sturen

charita

Re: vrachtwagentje huren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 10:20

misschien is dit wat voor je....is een heel aardig vrouwtje

KLIK HIER Horsepartner Paardenvervoer

De voorwaarden voor het huren van deze veewagen:

- In bezit van rijbewijs B (minimaal 1 jaar je rijbewijs of 21 jaar en ouder).

- De mogelijkheid tot huren van een hele dag of een dagdeel is bespreekbaar.

- De wagen heeft geen kilometerbeperking. Jij krijgt de auto volgetankt mee en wij verwachten de auto volgetankt weer terug te ontvangen.

- Op aanvraag stelt Horsepartner ook een navigatiesysteem of een chauffeur ter beschikking

- Het is zonder uitdrukkelijke toestemming van Horsepartner niet toegestaan om de wagen mee naar het buitenland te nemen!

- In de wagen mag niet gerookt worden.

GROETJES CHARITA EN SUCCES

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 11:30

he dank je wel! ik ga eens eventjes bellen

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 11:35

bij Anemone is het niet alleen 125 euro he..
ik heb zelf ook geïnformeerd, en je betaald 125 euro huur, voor 24 uur, daarbovenop komt nog een heffing per kilometer (geloof 0,10 of 1,25) en je moet hem volgetankt terug brengen...

iets méér dat 125 euro dus!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 11:36

pfff, die 125 was al teveel, dus dan helemaal.

stalgenootje probeert bij een vriendin een wagentje te lenen, die zijn ze alleen aan het opknappen, dus hopelijk zijn ze daar voor de 7de mee klaar

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 11:59

Heb je al gebeld naar bovenstaande link? Dat ziet er op zich ook wel netjes uit!

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 12:05

Anoukie schreef:
Heb je al gebeld naar bovenstaande link? Dat ziet er op zich ook wel netjes uit!

het is er op dit moment druk, maar ik wordt vanmiddag terug gebeld en dan vertellen ze me de prijs.