ik heb een jonge fries en ben opzoek naar een geschikt dressuurzael. Heb nu een kiefer, maar past als hij uitgegroeid is niet meer. Welke zadels passen goed op friesen met weinig schoft? Groetjes ruth
Ik heb een Klimke zadel, ligt voortreffelijk op dr. Het is een vrij compact dressuurzadel die veel ruimte overlaat voor de schouders. Een van de mensen van het Tweespan (frysozadels) heeft hem voor me gepast en gekeken of hij goed lag. Fryso zadels zijn ook goed.
Ik heb sinds kort een fryso zadel voor mijn fries, voorheen reed ik met een passier. Die gebruik in nu alleen voor mijn KWPN'er. Het is echt een heel fijn zadel! Ze hebben het zadel in verschillende breedte maten zodat ook een wat rondere fries een goed passend zadel kan vinden. Het tweespan komt thuis passen. Meer info: www.tweespan.com
Ik heb voor mijn vorige paard (fries) ook een Fryso zadel laten maken. Super ding! Hij ligt nu op mijn fries x arabier en dat licht ook super (hij is wel iets smaller gemaakt)
Fryso van www.tweespan.com Heb ik op mijn tinker liggen. Ideaal en heel comfortabel zadel. Alles is mogelijk! De prijs, is toch vergelijkbaar met andere merkzadels?
ik heb een Euorriding Diamant heeft op veeel friezen gelegen en licht altijd goed. Dit zadel is te koop beging januari en misschien eder. ik hed een nieuw zadel gekocht voor mijn rug (rugklachten) zadel is 2 jaar oud vraag er 600 euro voor compleet ( beugels,beugelriemen, neopreem singel)