Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

KiWiKo schreef:niet![]()
haha!renatevb schreef:is het niet de bedoeling dat je op 2 jaar al met het zadel en zo start? mijn veulen ik hoorde dus dat je daar al best mee kan beginnen op 2 jaar, zodat ze goed kunnen wennen.
renatevb schreef:is het niet de bedoeling dat je op 2 jaar al met het zadel en zo start? mijn veulen ik hoorde dus dat je daar al best mee kan beginnen op 2 jaar, zodat ze goed kunnen wennen.
KiWiKo schreef:niet![]()
lumikki schreef:Ik ook niet. Ze staan gewoon in de opfok. Ik vind dat persoonlijk ook wel het gezondst voor een jong paard.

KiWiKo schreef:Dat versta ik ook onder opfok, opfok is met andere paarden buiten, en of dat nou in je eigen achtertuin is of 400 kilometer verderop, maakt mij geen fluit uit
sweet_angel schreef:.. ik kan er zelf op zitten...
sweet_angel schreef:
Hmm... IK heb mijne met 2 jaar een dekje met dekensingel om gedaan meer niet.. En nu hij 2,5 is krijgt hij af en toe een longeersingel met dekje om... Nog geen zadel oid... Maar dat is ieder voor zich.. Ik wil mn paard iig niet verzieken
KiWiKo schreef:ja hoor

Ik wil geen paard voor even, maar voor mij hele leven
Gewoon lekker je eigen dingetje doen, en vooral niet luisteren naar mensen die weten waar ze over praten

KiWiKo schreef:renatevb schreef:is het niet de bedoeling dat je op 2 jaar al met het zadel en zo start? mijn veulen ik hoorde dus dat je daar al best mee kan beginnen op 2 jaar, zodat ze goed kunnen wennen.
Vooral doen meid, lekker goed longeren en misschien kan je er al met 2,5 op
(dit laatste zinnetje staat niet op internet maar ontving ik via sms trouwens) Hoe dom kun je wezen!!