Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Qimm schreef:Wassen is met dit weer toch geen optie.... Geen warm water, laat staan stromend water. Iemand een droge oplossing?
Qimm schreef:Jup, ik hang overal rond![]()
Is dat stoepkrijt alleen om het vuil te bedekken of krijg het er ook daadwerkelijk mee uit. Wassen is gewoon echt geen optie, zomers doe ik dat wel, maar nu wil ik haar dat niet aan doen... het is hier hartstikke koud.
Niemandweet schreef:Qimm schreef:Jup, ik hang overal rond![]()
Is dat stoepkrijt alleen om het vuil te bedekken of krijg het er ook daadwerkelijk mee uit. Wassen is gewoon echt geen optie, zomers doe ik dat wel, maar nu wil ik haar dat niet aan doen... het is hier hartstikke koud.
Dacht ik al. Wij hebben allebij een vliegenschimmeltje. Lijken nogal op elkaar, waren we op scholieren achter gekomen. ( me = punkygirl)
Dat witte krijt is echt als laatste redmiddel voor de laatste vlekjes, om die net even wat mooier wit te krijgen.

Qimm schreef:Jup, ik hang overal rond![]()
Verder heb ik een spray van equistar die aardig werkt, gaat het ergste wel mee weg. En voor de resterende vlekken: babypoeder er in borstelen
Succes! laulau85 schreef:Van Equistar heb je ook middel voor schimmels. Je spuit het op de vacht en laat het opdrogen. Daarna borstel je het geel er zo af.