Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Een heel verschil met mijn Dr Martens, de schoenen die ik voordien in de winter aanhad. Er zit een heerlijk zacht bontzooltje in en ze zijn waterdicht (heb ik getest door de tuinslang er op te zetten
). Ze zijn alleen uit een soort kunststof ipv leder dus ik hoop dat ze het niet te snel begeven.
Marsu schreef:Zijn die kistjes niet heel erg breed?

Eilandje schreef:Ze zijn alleen uit een soort kunststof ipv leder dus ik hoop dat ze het niet te snel begeven.
Ze hebben wel nogal een dikke zool, ik moest mijn stijgbeugels een gaatje langer maken

Marsu schreef:Ik ga dan volgend weekend maar even naar kisten en mh rimfrost kijken. Qua prijs maakt dat niet zo veel verschil zag ik.
Bedankt voor alle reacties.
Wat voor sokken dragen jullie er trouwens in. Van die stapp en burlington kousen komen er bij mij niet in. Dus als jullie andere goede sokken weten. Laat het horen.
Marsu schreef:Wat voor sokken dragen jullie er trouwens in. Van die stapp en burlington kousen komen er bij mij niet in. Dus als jullie andere goede sokken weten. Laat het horen.

(in tegenstelling tot nederland waar ze 150 euro kosten...)