Ik heb een KWPN'er van 6 jaar. Hij staat bij ons achter in de wei. Maar omdat we te weinig gras hebben voor 2 (en omdat ik 18 ben nu), hebben we mijn pony verkocht.
Nu staat hij dus alleen. Er staan wel 6 merries in de wei naast hem, en een shet. Maar die wei is echt heel groot, en ze staan natuurlijk niet heel de dag naast King (mijn paard) .
Het probleem is, hij loopt heel de dag door. Hij is eigenlijk iets te mager (je kan nét de ribben zien..
) en hij krijgt elke dag veel brok & muesli & bietenpulp.. Ik rijd hem ook zo vaak als ik kan (ivm geen bak en natte wei of sneeuw kan ik nog al eens niet rijden..
) maar hij blijft op en neer lopen. Hij heeft al een hele geul in de wei gelopen.. Als ik 's ochtends mijn bed uikom, dan loopt hij al rond en als ik 's avonds terugkom loopt hij ook nog steeds.. Volgens mijn moeder (die hem heel de dag in de gaten houdt) loopt hij gewoon écht heel de dag.. Maar hij loopt heel de tijd hetzelfde stukje..
Misschien hebben jullie iets waardoor hij het minder gaat doen.. Hij loopt de wei kapot, en ik vind het zielig voor hem..
Dus denk je iets te weten, vertel! Want ik sta te springen om een oplossing!

)
Tja, mijn ruin is verliefd op elke merrie die je bij hem zet. Vind hij prachtig. 
maar als ze een merrie bij hem in de wei zet,wilt die merrie misschien ook terug naar haar oude groep...