ik lees zo hier en daar vaak te koop mijn super pony ivm overgang naar paard (vaak doordat ze wedstrijden willen gaan rijden) ik heb ook een tijdje met die gedachte rondgelopen en ben ook egt op zoek geweest naar een paard, ik heb een d welsh die erg kijkerig wakker is en niet zo heel makkelijk te rijden is vooral niet op vreemd terrein en bij vreemde paarden. nu vond ik dit een probleem, maar ben er wel vanaf gezien, ik houdt mn pony nu en ga starten in 2006 tussen de paarden.... we zien wel hoe het loopt, ik zal raar aangekeken worden, het los rijden zal misschien een ramp worden maar ach als we er allebei maar van leren en misschien eens puntjes kunnen rijden.
ik weet dat sommige mensen het belachelijk vinden dat ik het doe maar er zullen er ook vast zijn die het niet belachelijk vinden.
hier onder de bokkers ervarenden met een pony tussen de paarden (misschien toevallig ook een niet zo'n makkelijke die ook bang is op vreemd terrein met vreemde paarden?? en die tips heeft?) want ik doe mn pony (voorlopig) niet weg hoor, ook al zal ik misschien in sommige mensen hun ogen voor aap staan! ik durf het aan!

zou zeggen gewoon doen ik heb er ook zeker geen spijt van. 
)