, ga ik maar een nieuwe broek aanschaffen.Ik wil graag een Anky broek, wie heeft er nog meer zo een?
en hoe bevalt hij?

Ik heb er eentje op het oog, ik weet niet precies welk model, maar met zo'n apart stofje en steekzakken
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, ga ik maar een nieuwe broek aanschaffen.
.
.

Bitch schreef:Ze zijn nog slechter van kwaliteit dan Cavallo.
. De Ankybroeken passen mij niet (zoals heel veel rijbroeken...), maar de witte Anky's in folders schijnen vaak door... Misser schreef:Bitch schreef:Ze zijn nog slechter van kwaliteit dan Cavallo.
Ik zweer juist bij Cavallo. De Ankybroeken passen mij niet (zoals heel veel rijbroeken...), maar de witte Anky's in folders schijnen vaak door...
Bitch schreef:Ik deed dat dus ook, had een cavallo Syria gekocht, dik een jaar aangehad, dat ding was niet stuk te krijgen, toen weer precies dezelfde aangeschaft, en deze was binnen een half jaar helemaal stuk in het kruis. De stof van deze broeken is gewoon te dun voor intensief gebruik. Wel jammer, de broeken zitten heerlijk, maar ze zijn ff te duur om ze maar een half jaar te kunnen dragen.
) dan de andere die ik heb. Zit duidelijk kwaliteitsverschil in.