Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Concorde schreef:erg oud, 1978 als ik het goed heb.

Tien schreef:Hmm ik ben ook benieuwd naar de kosten, want die van ons heeft nog een nieuwe bodem nodig, zeiltje en dakraampje moet nog gemaakt worden. Veren zjin ook niet weg, ik moet me nu steeds een breuk tillen en de nieuwe verplichte mistlichten moeten er nog op *zucht*
Concorde schreef:Ik ben niet gek, zet m'n paard echt niet op een onveilige trailer! Ik zuig het heus niet uit m'n duim als ik zeg dat dat ding technisch helemaal goed is, heb er al lang iemand naar laten kijken.
haha Hollybolly schreef:tip: doe kunstgras op de klep, als het regent is de klep nooit glad en vallen paarden niet meer. Het helpt goed bij mij in ieder geval
Concorde schreef:Mirgino: Die is echt supermooi! Wat voor verf heb je gebruikt voor dat grijze deel?
MissyTara schreef:Kijk nog maar even goed na of die mistlampen er inderdaad wel verplicht op moeten!!
Er zijn namelijk uitzonderingen op, volgens mij had het te maken met de leeftijd van de aanhanger. Onze aanhanger is van 1978 en daar moeten ze dus niet op! We zetten ze er wel op, maar dat is voor onszelf. Ik zou het toch nog even nakijken als ik jullie was!