Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
spoekie schreef:je hebt laten zien dat jij de leider bent. Daarna liep ze zelfs zonder touw achter je aan... dan heeft ze je dus geaccepteerd.
ellenlouise schreef:En als een paard de kont naar je keert en dreigt te slaan dan is dat niet het moment om lieve woordjes te fluisteren.
Citaat:Ze kwam wel naar me toe maar met de oren in de nek. En wanneer ik haar probeerde te pakken draaide ze zich bliksemsnel om dreigde me te slaan met haar achterbenen
ilsejee schreef:Ze lijkt me eerder bang dan boos eigenlijk. meteen beginnen met schreeuwen, jezelf groot maken en jagen met een touw lijkt me vervolgens niet echt een gezellige kennismaking.
Je had haar niet meteen moeten proberen te pakken, je kunt toch ook kennis maken zonder haar meteen vast te moeten houden?
Ze heeft waarschijnlijk al een tijdje daar alleen gestaan en vertrouwde het gewoon niet. Ze kwam al dreigend op je af in de hoop dat je weer weg zou gaan. Op dat moment had je haar vertrouwen moeten geven en haar moeten vragen je te vertrouwen. Door haar te proberen te pakken dacht ze: zie je nou, ze wil wat van me! en is ze er als een speer vandoor gegaan...
Ik denk dat je de volgende keer even helemaal opnieuw moet beginnen met die kennismaking. Maar dan op een heel andere manier.
Een goed begin is het halve werk..
Sily schreef:Ilseje:Citaat:Ze kwam wel naar me toe maar met de oren in de nek. En wanneer ik haar probeerde te pakken draaide ze zich bliksemsnel om dreigde me te slaan met haar achterbenen
Ze heeft haar eerst normaal benaderd, nadat ze begon te draaien en slaan is ze zich pas groot gaan maken.
jacolien schreef:Er moet toch iemand, inderdaad, de leiding nemen?