Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Kijk ik bedoel er zijn zoveel paardenrassen, en waarom wil jij dan juist een shet?
(Kan heel leuk zijn hoor, daar niet van!) 

)Kun je dan niet beter een verzorgshet zoeken en daarmee gaan tutten? of op een shet fokkerij gaan helpen? of iemand zoeken die een shet gekocht heeft voor zijn/haar kind en die gaan begeleiden?
mennen is wel heel erg leuk! 
cissy schreef:als ik het goed begrijp wil je een shet om lekker te tutten en kleine kinderen een beetje les te geven?
Waarom doe je dat dan niet met je verzorgtinker?
die heb je al en daar kun je ook mee tutten en kinderen op laten rijden.
Ook al ben je verliefd op shetten wil nog niet zeggen dat het ook slim is om er eentje te kopen. (niet iedere verliefdheid wordt altijd beantwoord, kijk maar naar het 'echte leven')Kun je dan niet beter een verzorgshet zoeken en daarmee gaan tutten? of op een shet fokkerij gaan helpen? of iemand zoeken die een shet gekocht heeft voor zijn/haar kind en die gaan begeleiden?
scheelt je een hoop geld....

pressdelete schreef:Lijkt me niet zo slim om kinderen les te geven op een 3jarige die het rijden nog niet helemaal snapt en het is natuurlijk niet mijn tinker het is niet de bedoeling dat hier kinderen op gaan rijden maar dat zij gewoon serieus aan het werk gezet worden.