Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Maar niet zo erg, en verder is de broek goed te gebruiken
porscherider schreef:Ik kreeg 't advies om de pluisjes er met een scheermesje af te halen
beesjebo schreef:Inderdaad. Ik hoop ook maar dat het een productiefout is. Ik heb maat 72 en het is mij valt mij altijd tegen een goed passende rijbroek te vinden in deze maat en met steekzakken... Heb een periode rijbroeken met kunstlederen zit gedragen, maar wil nu eigenlijk wel weer eens zonder proberen.

Whispertje schreef:die van mij is wel goed!?
hel1 schreef:ik heb 'm ook, nu al weer een jaar, bij mij begon hij na 1 á 2 week al te pluizen op de plek waar m'n jas er langs schuurde bij het rijden, terug gegaan naar divoza, zeggen ze: eigen schuld, is in ieder geval geen productie fout.
nu, na ongeveer een jaar, begin hij nu ook te pluizen op de plekken waarmee je zeg maar het zadel raakt, hele binnenkant van m'n rijbroek gaat kapot.
Moreno schreef:Ik heb die broek ook, nu zo'n 4 maanden en begint nu een beetje te slijten maar ik draag hem dan ook doordeweeks haast iedere dag, de hele dag door...
meiske16 schreef:beesjebo schreef:Inderdaad. Ik hoop ook maar dat het een productiefout is. Ik heb maat 72 en het is mij valt mij altijd tegen een goed passende rijbroek te vinden in deze maat en met steekzakken... Heb een periode rijbroeken met kunstlederen zit gedragen, maar wil nu eigenlijk wel weer eens zonder proberen.
Ik heb die broek ook,en zit met zelfde pluisprobleem.![]()
Beetje jammer eigenlijk,maar ja wat doe je eraan? *zucht* .