Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

santie schreef:de voorrij kosten zijn € 50,= of je er wel of geen zadel koopt, de service is wel goed, een geduldig en deskundig persoon komt bij je langs, meestal duurt het een tijdje voordat je het zadel binnen hebt( bij mij 2 weken) zij komen ook alleen maar met nieuwe zadels passen, dus niet met gebruikte. althans zo ging het vorig jaar twee keer bij mij.
Saskia9 schreef:Neej ze hadden allen medium,
maar ze konden em wel aanpassen,
hoe wisten ze niet,
maar anders moest ik mijn haflinger maar op dieet zetten zodat ie toch in een medium zou passen,
Giloni schreef:Mijn zadel komt er ook weg, is al wel een poos geleden. Maar was toen wel tevreden
unamie schreef:Giloni schreef:Mijn zadel komt er ook weg, is al wel een poos geleden. Maar was toen wel tevreden
er zoveel mensen tevreden met een zadel wat totaal niet past
of het paard ook zo tevreden is............ ik vrees van niet![]()
als je zelf niet weet hoe een zadel hoort te liggen
en waar je op moet letten
heb je toch echt een probleem bij Divoza
want zij weten dat nl. ook niet

Saskia9 schreef:Ik heb de zadelpasservice niet gehad,maar heb de rossner van waterkippie hier op bokt overgekocht,
zij heeft de rossner aangekocht als brede boom.,
toen ik hem kocht en de zadelmaker er was wisten ze te vertellen dat het gewoon medium is,
Ik divoza bellen.
om te vragen of ze die wel emt brede boom verkopen want dan wilde ik een neiwue laten aanmeten (op mijn ksten natuurlijk)
Neej ze hadden allen medium,
hoe wisten ze niet,
maar anders moest ik mijn haflinger maar op dieet zetten zodat ie toch in een medium zou passen,
toen was het dus einde verhaal bij mij

unamie schreef:Saskia9 schreef:Neej ze hadden allen medium,
hoe wisten ze niet,
![]()
er zijn trouwens genoeg mensen die niet zo veel eisen stellen aan een goed pasend zadel
een paar weken geleden was ik in zoetermeer
daar kocht iemand een rossner
nadat ze afgerekend had bij de balie vroeg de klant welke boom-maat zit er eigenlijk in
Divoza antwoorde: MEDIUM
de klant:
oké dan is het wel goed![]()
de klant woog ook nog eens minimaal 120 kilo
arm paard... die heeft inmiddels vast een hernia![]()
het zegt al genoeg van Divoza dat ze zomaar zadels verkopen aan mensen zonder ze eerst te passen
mijn zadelmaker geeft ze zonder te passen niet eens mee

Amulet schreef:Bij Divoza kunnen ze een zadel passend maken zonder het paard ooit gezien te hebben. Echt heel knap en ze hebben enorm veel verstand van zadels![]()
Dus nee, ik ben NIET tevreden over de zadelpasservice en ik koop er ook nooit een zadel weer. Een prima winkel maar op het gebied van zadels aanpassen zijn het prutsers.

unamie schreef:er zoveel mensen tevreden met een zadel wat totaal niet past
of het paard ook zo tevreden is............ ik vrees van niet![]()
als je zelf niet weet hoe een zadel hoort te liggen
en waar je op moet letten
heb je toch echt een probleem bij Divoza
want zij weten dat nl. ook niet
Giloni schreef:Doe maar normaal hoor, ik weet echt wel wanneer een zadel wel of niet goed ligt. De zadelmaker komt hier namelijk regelmatig