Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) dan moet je dat gewoon doen. En anders kun je beter een andere smid zoeken, er zijn er genoeg die wel gewoon op tijd kunnen komen. 
Maar als ik in jou schoenen zou staan had ik hetzelfde gedaan.
maar alsnog wel erg lu llig om niks meer van zich te laten horen!!
kwebbel schreef:ik vindt wel altijd als ik de topics lees dat de meeste smeden altijd een beetje afgezeken worden en dat is wel jammer de mensen werken wel met dieren en daar is tijd voor nodig

? manie schreef:Begint de voornaam van je hoefsmid toevallig met een A en z'n achternaam met een M? Zo ja dan heb ik met hem hetzelfde probleem gehad. Ik heb nu ook een andere smid, ik moet namelijk vrij nemen van mijn werk en dan ik het erg vervelend als een smid zich totaal niet aan afspraken houdt. Het was trouwens wel een hele goeie hoefsmid die AM
gelukkig was er een andere hoefsmid daar dus heeft toen m'n pony gedaan.

Hij woont 3 deuren verderop, en probeert ons dan op een dag te doen als hij op tijd thuis is, helaas is hij dat nooit. Maar als echt de nood aan de man was kwam hij 's avonds nog. Het is ook wel eens voorgekomen dat we om 22 uur terugkomend van een wedstrijd bij hem met pony op de stoep stonden omdat er een ijzer onderuit was.
Daar doet hij ook niet moeilijk over en wij dan ook niet over dat hij wel eens ooit niet op kwam dagen. Tegenwoordig plant hij ons wel in, maar zegt nooit een tijd. Als er niemand is pakt hij zelf de pony uit stal. Gelukkig zijn ze allemaal makkelijk, en hij kent ze ook goed.