Maar toch, die voeten zijn na een paar minuten al erg koud! En na een half uur vaak zo koud dat ik niet langer wil/kan blijven. (bij mijn verzorgpony is er geen schuilmogelijkheid voor de kou)
Ik rijd met leren Jodhpurs wat natuurlijk niet goed hiervoor is. De temperatuur van vandaag is echt funest voor mijn voeten. Ik heb ook een paar thermolaarzen. Die zijn in het begin echt heerlijk wamr, zo lekker warm dat mn voeten ervan gaan zweten. Dit resulteert echter weer in ijskoude voeten doordat het zweet afkoelt!
Nou was mijn vraag aan jullie: hoe beschermen jullie je voeten? Wat zijn de beste schoenen om mee te rijden (misschien van die stalschoenen? Zit erover te denken om die te kopen maar zemoeten natuurlijk wel warm zijn!)
En wat doen jullie als jullie zulke koude voeten ehbben? Ik rijd iig zonder beugels maar draven zonder beugels is niet goed voor de rug van mijn verzorgpony aangezien ik me teveel span zodat zij zich ook spant (visieuse cirkel dus)
En wat is de beste manier om af te stappen
(als je zulke koude voeten hebt dus)Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden en vooral dus welk schoeisel je voeten nou ECHT het warmste houden!
Ook ben ik wel benieuwd wat jullie met je handen doen want die willen ook niet helemaal warm blijven maar met deze temperatuur wel al meer dan mn voeten.
en hoe ik van m'n paard afstap 

Ben benieuwd waar je ze kunt halen en hoe duur ze zijn!