Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

worteltje schreef:Stalgeld en kosten er rond dat is 1 kost.
Maar alle andere dingen zoals wedstrijden je moet een auto een trailer .
Zouden dit dingen kunnen zijn waar je van zegt toch maar niet komt er nog eens extra bovenop.
Of draaien jullie je hand niet om om telkens bij anderen te gaan staan om hun vervoer voor jou te regelen.
Maar de vakanties zijn heilig, en ik probeer ook wel het zo te regelen dat ik niet iedere avond weg ben.
en dus lijkt het erop dat het veulen (paard 5)van dit jaar ook blijft. Vind dat natuurlijk niet zo erg want het is een plaatje en hij heeft een superkarakter (gaan we weer. Als je geinteresseerd bent in een Ronaldo x Krack C hengstveulen, kampioen CK Overijssel, PB je maar. Misschien verkoop ik dan ooit nog 'ns wat
). Ook nieuwe 2 paardstrailer gekocht, met natuurlijk een auto die 2 paardenkonten mag trekken. Startkaart, startgeld, veel dierenartskosten gehad dit jaar, nieuw (2dehands) zadel gekocht. Hmmm, ik ga het echt niet uitrekenen.

ook rijd ik wedstrijden, die jammergenoeg niet meer in de buurt zijn, dus min. een half uurtje rijden..
)
en we groeien door, logisch...hoe meer je wilt, hoe meer je er in door groeit.
Verder heb ik nog wel een beetje een setjes-tic...maar ook daarvoor geldt, belangrijke dingen eerst ...
en ik willem.. dus hoor van hem geen geklaag.

Want mij genezen van dat paardenvirus lijkt me niet mogelijk…