Pikeur GPA High Lite (art.no.: 39014)
exclusieve helm uit 100% carbon
11x sterker en 10x lichter dan staal
handgemaakt
afgewerkt met hoogwaardig leder
wordt geleverd in GPA hoedenkoffer
€ 1299.00
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

de 'oude' GPA's vond ik wél mooi
beautylover schreef:idd oosterhoff!
ik vind 'm eerlijk gezegd harstikke lelijkde 'oude' GPA's vond ik wél mooi
verschrikkelijk, geef mij dan maar een gewone GPA

Ouders een beetje geld teveel...... Skitter schreef:uhm..hoe heet ie..Demi Dijks ofzo, joch van 12-13 heeft mOuders een beetje geld teveel......
ook leuk voor christel dat ze dat weer eens weet.. 
Obsessed schreef:ja heel leuk voor demi he christelook leuk voor christel dat ze dat weer eens weet..
maar goed, wat een lelijke cap... snap niet dat je daar zoveel geld voor uit gaat geven.
oosterhoff schreef:Misschien moeten we eens goed opletten waar demi zijn cap laat op concours. Jatten en er losgeld voor vragen. heeft zijn broer ook dezelfde cap? Ik kan me bij hun overigens wel voorstellen dat ze de beste cap willen hebben. Ook ik heb al een litteken van 5 cm op mijn voorhoofd zitten dus ik heb altijd mijn cap op. maar zoals ik al eerder zei. Veilig is veilig. Mijn casco doet het prima bijeen vlinke val!!
maar je hebt gelijk, hij kan er weinig aan doen...
Obsessed schreef:ja christel ik zal het demi zeggenmaar je hebt gelijk, hij kan er weinig aan doen...
*moet zich eventjes inhouden voor het één en ander...

mOmmii schreef:Uhm mooi issie wel, zou er niet eens mij durven rijden .. dadelijk beschadigd ie![]()
Ik zou hem nooit kopen, hij dient hetzelfde als alle andere goedgekeurde caps en die zijn een stuk minder duur
)
Reacties van beautylover verwijderd, zie mijn verzoek.