Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, 's nacht natuurlijk wel binnen. Alleen als het echt naar weer is blijven ze binnen en anders gaan ze lekker naar buiten al is het maar 2 uur. Op het moment staan natuurlijk lekker de hele dag buiten in het zonnetje
.
) carola schreef:Ik heb echt nooit last van een natte wei. Ik woon op de Veluwe (zandgrond) en m'n weiland ligt op een heuveltje. Echt ideaal. Ook ben ik 'eigen baas' over m'n land, dus kan ik mooi zelf alles beslissen. Jammer is dat m'n weiland eigenlijk net iets te klein is voor 2 paarden, dus ik moet heel slim een weide-management-plan uitvoeren, anders houdt ik echt niets over.

en gaat hij helemaal flippen. Je moet hem er dus wel uithalen dan, want hij is echt niet meer voor rede vatbaar. Knalt tegen de hekken op, probeert te springen, valt steeds door dat achterlijke gedoe, kortom, ik ben altijd weer blij als ik hem weer veilig op stal heb.
Maya schreef:bovendien hebben we net een zak brokken gekocht en moeten we wachten totdat die op is voor ze in de wei kan. Duurt dus nog wel ff, misschien dat de koeien er over 2 weken wel in kunnen, maar dat zien we nog wel.

Ook ik mag genieten van heerlijke zandgrond!
)